קריירה ולימודים

גוגל חוזרת לפטר עובדים ומודיעה על שינוי בהליך הקיצוצים

גוגל מודיעה השבוע על גל קיצוצים נוסף והפעם ממחלקת הגיוס הגלובלי בחברה. לפי סגן נשיא הגיוס, החברה תמשיך להשקיע בגיוס מהנדסים ואנשי טכנולוגיה, אך אינה זקוקה לצוות גיוס כה נרחב
מערכת ice | 
גוגל במתקפה חריפה (צילום ויקיפדיה/ Outreach Pete)
לאחר שגוגל פיטרה כ-12,000 עובדים בתחילת השנה, החברה מודיעה השבוע על גל קיצוצים נוסף. לפי CNBC, החברה תפטר עובדים מצוות הגיוס הגלובלי שלה בעקבות הצורך להפחית את היקף העובדים במחלקה. 
לפי סגן נשיא הגיוס בריאן אונג, זו לא הייתה החלטה פשוטה עבור ההנהלה, והוא מקווה כי מדובר בפעם האחרונה שישנם קיצוצים בתקופה הקרובה. עוד נמסר כי העובדים הרלוונטיים יחלו לקבל הודעות בנושא כבר השבוע. לא ידוע בעת זו בכמה עובדים מדובר.
עוד מסר אונג כי העובדים שיפוטרו יוכלו להמשיך להגיע למשרדים במהלך השבוע הנוכחי וכי הם יוכלו לגשת למערכות המקוונות של החברה גם לאחר מכן, אך לא נקב בזמן המדויק. הבהרה זו ייחודית היות שהיא בעל רקע הביקורת שספגה החברה לאחר גל הקיצוצים הקודם שלה, שבו לא אפשרה לעובדים להמשיך להגיע למשרדים ואף ניתקה אותם מהמערכות.
מנגד, בגוגל הבהירו כי עדיין ימשיכו להשקיע בגיוסים בתחום ההנדסה והטכנולוגיה. נזכיר כי גל הפיטורים הקודם כלל צוותים נרחבים יותר, ובהם אלו שעבדו על שיווק, על פלטפורמת הענן גוגל קלאוד, אפליקציית WAZE ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה