קריירה ולימודים

אחרי טרקלין חשמל: כל קבוצת שאול זילברשטיין מתאגדת בהסתדרות הלאומית

חודש לאחר התאגדות טרקלין חשמל של שאול זילברשטיין, גם עובדי חברת האם ברימאג מתאגדים בהסתדרות הלאומית
מערכת ice | 
איתמר שרוני (צילום יחצ)
חודש לאחר התאגדות טרקלין חשמל של שאול זילברשטיין, גם עובדי חברת האם ברימאג מתאגדים בהסתדרות הלאומית. קבוצת ברימאג נוסדה ב-1993 ע"י איש העסקים שאול זילברשטיין ומשפחת קטן, ברימאג היא חברה ישראלית מסחרית. 
ברימאג יבואנית מוצרי חשמל ומעניקה שירות ותיקונים במוצרי קו לבן מגוון רב של מוצרים שכולל מקררים, מכונות כביסה, מייבשים ומדיחי כלים שהמוביל שבהם הוא המותג LG. בנוסף, משווקת החברה מוצרי חשמל של בייביליס, קנווד, בראון, ומכונות הקפה דלונגי. 
הרקע להתאגדות העובדים הינה רצונם להתחיל להיות מתוגמלים על עבודתם בדומה לשאר העובדים המאוגדים בישראל, במיוחד כעת לאור העובדה שהקבוצה מתפתחת ומצליחה וראו כי שאר העובדים בקבוצה התאגדו בלאומית. 
מוועד הפעולה נמסר: "הגיע הזמן שגם עובדי ברימאג שירות יזכו לתנאים ראויים, אנחנו מעניקים את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו ומצפים כי נקבל בחזרה מהנהלת החברה. אנחנו מעריכים מאוד את ההנהלה ואוהבים את החברה ומצפים לעבוד יד ביד ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת החברה על מנת שברימאג שירות תמשיך להצליח ולהוביל בזכות האנשים שלה".
איתמר שרוני מנכ"ל הנהלה הפעילה בהסתדרות הלאומית: "אנו מברכים את עובדי ברימאג שירות על הצטרפותם להסתדרות הלאומית ומתחייבים לפעול לרווחתם, לקידומם המקצועי והכלכלי. הבוקר פנתה ההסתדרות הלאומית למנכ"לית החברה והודיעה על התאגדותם של העובדים. מצפים לשיתוף פעולה למען החברה ועובדיה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה