קריירה ולימודים

בן בן ברוך כובש את יוטיוב: הפודקאסט הנצפה ביותר בישראל

בן בן ברוך בהישג ענק: עם האורח שלו רון נשר בפודקאסט 'המוג'ו' הם הגיעו למיליון צפיות בדרך לפודקאסט הנצפה בישראל. הראפר עצמו שיתף את ההישג הענק של הסטנדאפיסט וגם שלו עצמו וכתב: "אני אשמח שמישהו יבוא עכשיו ויטען שיש מישהו יותר מעניין בתעשייה, שאנשים אשכרה רוצים לשמוע את דעתו, כרגיל שחמט"
מערכת ice |  1
בן בן ברוך (צילום עופר חן)
הסטנדאפיסט בן בן ברוך הגיע היום (שלישי) להישג מטורף בישראל, כאשר הפודקאסט שלו 'המוג'ו של בן בן ברוך", בו הוא מארח את הראפר רון נשר הגיע למיליון צפיות והפך אותו לפרק הפודקאסט הנצפה ביותר בישראל.
נשר עצמו שיתף את ההישג הענק של הסטנדאפיסט וגם שלו עצמו וכתב: "אני אשמח שמישהו יבוא עכשיו ויטען שיש מישהו יותר מעניין בתעשייה, שאנשים אשכרה רוצים לשמוע את דעתו, כרגיל שחמט".

אגב, לצד הפודקאסט המצליח שלו ביוטיוב, הקומיקאי בן בן ברוך בדרך לרשת 13. הבדרן אמור גם להוביל תוכנית ראיונות בסגנון קצת שונה, שתשלב סטנד-אפ ועוד קטעים מיוחדים  עם האורחים שידברו איתו על נושאים שלא מדברים עליהם בדרך כלל.
בפודקאסט המדובר, נשר דיבר על שלל נושאים החל מקריירת הכדורסל שלא מיצה, ההיכרות עם שימי ריגר, המבחנים לארץ נהדרת ובובה של מדינה, המוזיקה, העימותים עם סטטיק, חיי הזוגיות, הריב עם סאבלימינל והצל, מה דעתו על התעשייה ובכלל, על נושאים שמילאו פרק של כמעט 4 שעות בסך הכל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עכשיו זה רשמי
    סקיי 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבן אדם הכי מעניין בישראל זה רון נשר למרות כל ההייט מהתעשייה
    סגור