קריירה ולימודים

הילדים חולמים על סאמר סקול? זו הקייטנה שתעלה לכם רק 399 שקל

החופש הגדול עוד רגע כאן ואם עדיין לא החלטתם לאיזו קייטנה לשלוח את הילדים, אולי תרצו לשקול את האפשרות הבאה. חברת הלן דורון תקיים קייטנת אנגלית ב-399 שקלים בבית הספר בליך ברמת גן 
מערכת ice | 
קייטנת הלן דורון (צילום יחצ הלן דורון)
החופש הגדול עוד רגע כאן ואם עדיין לא החלטתם לאיזו קייטנה לשלוח את הילדים, אולי תרצו לשקול את האפשרות הבאה. השפה האנגלית היא מרכיב עיקרי בחיינו בתור עובדים ותיירים ולכן מומלץ שהילדים שלנו ילמדו אותה כבר מגיל צעיר. קייטנת הקיץ של הלן דורון יכולה לעזור לכם בזה.
חברת הלן דורון, המתמחה בלימוד אנגלית לילדים מגיל שלושה חודשים ומעלה, תפעיל שנה נוספת את קייטנות האנגלית שלה, בשיתוף מפעל בית עמנואל. הקייטנות מיועדות לילדים בכיתות ה-ח במחיר של 399 שקל בלבד. הקייטנות, תחת השם 'סאמר סקול', יתקיימו בתאריכים 9-20.7 ובשעות 9:00-13:00 בבית הספר בליך ברמת גן.
הקייטנות יכללו לימוד השפה האנגלית בקבוצות קטנות ולפי גילים, אך גם ימי כיף ספורטיביים וסדנת שידור רדיו באנגלית בהובלת השדרן הוותיק ריצ'רד פרידמן. הילדים יזכו להתנסות בהפקה, הכנה, עריכה, כתיבה ושידור של תוכניות רדיו באנגלית. את הילדים כמובן ילוו מורים לאנגלית שהוסכמו בשיטת הלן דורון הבין-לאומית.
הלן דורון, מייסדת ומנכ"לית החברה, מסרה: "נוכח ההצלחה של קייטנת האנגלית בשנה שעברה, החלטנו לפתוח אותה גם השנה, הילדים מקבלים את חוויית החינוך הטובה ביותר שניתן בתחום האנגלית, הם  מחזקים את יכולות השפה שלהם בדרך מהנה וכיפית ובכך מתחזק גם הביטחון העצמי בדיבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה