קריירה ולימודים

אלו המוסדות האקדמיים שמצטרפים ל-"יום השיתוק הלאומי"

בין המוסדות שישביתו את הלימודים לגמרי בחמישי: אוניברסיטת חיפה, המכללה למינהל, מכללת בית ברל, האקדמיה לעיצוב בצלאל, הפקולטה לעיצוב אמנות בשנקר ואוניברסיטת תל אביב - שבה מתוכנן לקיים  צעדת מחאה בקמפוס בהשתתפות נשיא האוניברסיטה פרופ' אריאל פורת
מערכת ice | 
מפגינים נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ)
סנאט האוניברסיטה העברית קרא היום (רביעי) להנהלת האוניברסיטה להצטרף מחר ל-"יום השיתוק הלאומי" להשבית את הלימודים על מנת "שכל אחד ואחת מחברי וחברות הסגל [יוכלו] לקיים יום מחאה בתאריך זה". למרות החלטות של הסנאט, הבהירה הנהלת האוניברסיטה כי בשלב זה לא תשבית את הלימודים מחר.
עוד נמסר מהסנאט כי הוא "מתנגד נחרצות לצעדי החקיקה שמקודמים בימים אלה, אשר פוגעים באופן חמור בדמוקרטיה ועלולים להביא לפגיעה חמורה בזכויות אדם, ובכלל זה זכויות מיעוטים. לא נוכל להמשיך בשגרה לנוכח האיומים על אופי המשטר בישראל".
מספר מוסדות אקדמיים הכריזו במהלך השבוע כי יצטרפו ליום ההפגנות המתוכנן למחר, כאשר כמה החליטו על השבתה כוללת של הלימודים, בעוד אחרות על השבתה חלקית.
בין המוסדות שישביתו את הלימודים לגמרי מחר: אוניברסיטת חיפה, המכללה למינהל, מכללת בית ברל, האקדמיה לעיצוב בצלאל, הפקולטה לעיצוב אמנות בשנקר ואוניברסיטת תל אביב - שבה מתוכנן לקיים צעדת מחאה בקמפוס בהשתתפות נשיא האוניברסיטה פרופ' אריאל פורת. 
המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן אמרה כי בחמישי לא יתקיימו לימודים, ובמקומם יתקיימו הרצאות הסברה בזום על ידי ראשי הפקולטות במרכז על החוקים המתוכננים, משמעותם והשפעתם על כל אחת ואחד מאזרחי המדינה ללא קשר לדעה הפוליטית, גזע ומגדר. 
מכללת עמק יזרעאל הודיעה כי תעצור את הלימודים לשעתיים בין 09:45 ל-11:45, כדי לאפשר לסטודנטים ולמרצים "ליטול חלק כזה או אחר בשיח הציבורי כדי להביע את דעתם ולהשתתף בעיצוב פניה של החברה בישראל". המכללה האקדמית תל אביב-יפו הודיעה על עצירת הלימודים מחר למשך שעה אחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה