קריירה ולימודים

הפרמיירה החגיגית לסדרה המבטיחה של HOT נערכה: מתי תעלה לשידור?

הפרימיירה החגיגית של הדרמה החדשה ״קורדרוי״ של HOT בסינמטק תל אביב, עם כוכבי הסדרה דר זוזובסקי, ניבר מדר, אריק ברמן, דני רופ, אדם גבאי, ניצן שיק, סיגל אבין, יפתח קליין והיוצרת הדס בן ארויה. תעלה כבר ב-21.3 ל-HOT VOD
מערכת ice | 
כוכבי קורדרוי (צילום ענת מוסברג)
אמש (שלישי) נערכה הפרמיירה החגיגית של הדרמה החדשה ״קורדרוי״ של HOT בסינמטק תל אביב, עם כוכבי הסדרה דר זוזובסקי, ניבר מדר, אריק ברמן, דני רופ, אדם גבאי, ניצן שיק, סיגל אבין, יפתח קליין והיוצרת הדס בן ארויה.
הסדרה המדוברת תעלה לאוויר להופעת בכורה ב-HOT VOD כבר ב-21.3, כאשר יומיים לאחר מכן, ב-23.3, היא תעלה גם ל-HOT 3 שם היא תשודר. אגב, בנוסף לחברי הצוות שייקחו חלק בסדרה, הגיעו לפרגן גם החברות של דר זוזובסקי - שביט ויזל, לירן כוהנר וליקי רוזנברג, שירה נאור, הדוגמנית ניקולה וורד, תום נשר, כוכבי חאנשי תומר מכלוף ועליזה חנוביץ׳, גל זייד ועוד.
קורדורוי היא סדרה מבטיחה במיוחד של היוצרת והבמאית המווערכת הדס בן ארויה. בן ארויה, היא זוכת פרס אופיר, והנחשבת לאחת היוצרות המוערכות ביותר שיש כיום בקולנוע הישראלי, זאת בעיקר בזכות סרטיה "אנשים שהם לא אני" ו"מישהו יאהב מישהו" - והסדרה החדשה שלה צפויה לעסוק בהשפעה של תנועת ה"מי טו" על עולם מערכות היחסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה