קריירה ולימודים

בנו של אייל גולן במהלך מפתיע: "אחרי המון שנים של חששות ופחדים"

ליאם גולן, בנו של הזמר האהוב אייל גולן ושל הדוגמנית אילנית לוי, הולך בעקבות אביו והוציא את סינגל הבכורה שלו בשם "הכאב שלך יחלוף": "אין מתרגש ממני, שיר שמסמל בשבילי המון, אחרי המון שנים של חששות ופחדים. שמתי לכם את הלב שלי"
מערכת ice |  3
ליאם גולן (צילום מתוך הקליפ של ליאם גולן)
ליאם גולן, בנו של הזמר האהוב אייל גולן ושל הדוגמנית אילנית לוי, שמככב בימים אלו ב"גולסטאר" שמשודרת ב"הוט", הוציא היום (ראשון) את סינגל הבכורה שלו: "הכאב שלך יחלוף".
ליאם גולן אמר: "שיר ראשון שלי יצא הבוקר לאוויר העולם ואין מתרגש ממני. מעבר לזה שזה השיר הראשון שלי, הוא שיר שמסמל בשבילי המון, אחרי המון שנים של חששות ופחדים אם זה בכלל מה שאני רוצה לעשות אבל הלב שלי והאהבה שלי למוזיקה פשוט לא השאירו לי אופציה אחרת. שמתי את הכל בצד, נכנסתי לאולפן ההקלטות ופשוט שמתי לכם את הלב שלי.
את שיר הבכורה של ליאם גולן יצרו עבורו אבי אוחיון ואיתן דרמון לעיבוד והפקה מוסיקלית של מתן דרור. כזכור, ליאם ואחותו אלין, ילדיו של אייל גולן, כבר החלו להתפרסם בזכות עצמם בתקופה האחרונה כאשר אלין החלה לשיר והוציאה אף שני שירים, בעוד ליאם, הגדול מבין הילדים של אייל, משתתף כאמור בימים אלו בעונה של "גולסטאר" בהוט.
לאחרונה, השניים ביצעו מחווה מרגשת במיוחד כאשר הגיעו לשמח את הילדים המאושפזים בבית החולים ספרא לילדים, תל השומר. בשיתוף עמותת נותנים תקווה אשר דואגת לרומם את רוחם של הילדים המאושפזים ולעלות חיוך כל פעם מחדש, הגיעו השניים ובהחלט שימחו את הילדים ששוכבים במחלקות השונות.
כחלק מהמפגש של אלין וליאם גולן, הם התחבקו והצטלמו עם הילדים במחלקה, כאשר אף תופפו עם חלק מהילדים בפעילות מוזיקלית מרגשת. כזכור, אחרי שפרסמה לאחרונה את הסינגל השני שלה בקריירה המוזיקלית "בלילות", חבריה לכיתה של אלין הפתיעו אותה עם עוגות וזיקוקים על ההישג בקריירה שלה ועל הלהיט החדש שנוגן בכיתה בזמן שהם נכנסו. היא אמרה לחברים שלה: "אני בהלם, תודה", ונראה כי הייתה מעט מובכת מהסצנה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא רע בכלל (ל"ת)
    אדי 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נחמד הוא שר
    תחכימוני 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם הרבה עזרה מאבא לך על איכות של טקסט ומיגדר לא פופ ממש לא פופ תהיה כמו עמדי או שי צברי נישה של איכות ממש לא פופ תיבלע בין ההמונים בסקאלת הזמרים וכרגיל יתייגו אותך הבן של...
    סגור
  • 1.
    גאווה
    איל גולן 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גאווה גדולה , בן שלי אהוב את הסינגל הראשון תזכור לתמיד , סי יו אין קיסריה ,,, אבא
    סגור