קריירה ולימודים

זו העיר שמשלמת 12.4 מיליארד דולר בשנה על עבודה מרחוק

מחקר חדש חושף שההחלטה של בתי עסק בניו־יורק לאפשר לעובדים לעבוד מספר ימים מהבית מביאה להפסד של מיליארדים עבור העירייה. הדבר אומר שזו האחרונה מתקשה ותמשיך להתקשות לשלם על שירותים בסיסיים כמו ניקיון ברחובות
מערכת ice | 
עבודה מהבית
מאז החלה מגפת הקורונה עובדים רבים מסביב לעולם עברו לעבוד מהבית ואף נותרו במסגרת מודל עבודה היברידי. אף שנדמה לרובנו כי הדבר מהווה צעד קדימה עבור שוק העבודה וחברות רבות (שמצליחות לשמור על העובדים שלהן קצת יותר שמחים ומרוצים), בפועל מתברר כי זה עולה לערים בארה"ב לא מעט כסף, ובפרט לניו־יורק.
על פי מחקר חדש, 'התפוח הגדול' מאבד מדי שנה כ-12.4 מיליארד דולר כתוצאה מכך שאנשים פשוט לא יוצאים מהבית. הסיבה לכך היא שאותם עובדים מוציאים בממוצע 4,661 דולר פחות באזורים בהם הם עובדים, מה שמביא בטווח הרחוק להפסדים משמעותיים בתשלום מיסים עבור הרשויות בעיר והדבר מתבטא גם בתשלום שאותם עובדים כבר לא משלמים עבור תחבורה ציבורית.
לפי בלומברג, אם יש פחות מס שמשולם לעיריית העיר, זו האחרונה מתקשה למצוא את ההון המתבקש כדי לספק שירותים בסיסיים ברחבי העיר, דוגמת ניקיון באזורי הרכבת התחתית ובכלל העיר. 
נתונים נוספים מציגים כי הימים בהם העובדים בוחרים להישאר בבית הם שני ושישי, ואלו גם הימים בהם נרשמת ההכנסה הנמוכה ביותר בעסקים סביב מקומות העבודה. כמו כן, היקף העומס בכבישים בימים אלו פוחת במעל לחצי, ביחס לשנת 2019.
עוד לפני פרסום נתונים אלו ראש העיר אריק אדמס קרא לבעלי עסקים להחזיר את העובדים שלהם למשרדים והזהיר כי אם לא יעשו זאת הם פוגעים באופן ישיר בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה