קריירה ולימודים

מאור בוזגלו מודה: "מביאים אותי לעבוד בגלל מי שאני"

מאור בוזגלו פרש ממשחק הכדורגל ופתח בקריירה חדשה בתור דיג'יי. כעת הוא מספר כי הוא לא מחשיב את עצמו כגימיק ומודה: "אני בתחילת הדרך ויכול להיות שבאמת מביאים אותי בגלל מי שאני"
מערכת ice | 
פינס ובוזגלו (צילום אינסטגרם של מאור בוזגלו)
מאור בוזגלו, הכדורגלן המצליח לשעבר שפרש לאחרונה ממשחק פעיל, השיק בשנתיים האחרונות קריירה חדשה ומפתיעה בתור דיג'יי.  לצד הפרשנות למשחקי ליגת העל ב"ערוץ הספורט", בוזגלו  החל ללמוד לתקלט, להפיק ולנגן באירועים. בוזגלו התארח  ב"פודקאסט של חיי הלילה" של הדיג'יי והמפיק נריז (רון אטיאס) וסיפר על השינוי הדרמטי בקריירה.
מאור בוזגלו סיפר: "אני לא מתרכז בזה, אני חושב שזה בעיני המתבונן, אני לא מחשיב את עצמי כגימיק. אם זה בעסקים או בדברים שאני עושה, אני מאוד טוטאלי, תמיד מאמין בהתמדה".
בוזגלו הוסיף והודה: "אני לא מאמין בקיצורי דרך למרות שנקודת הפתיחה שלי כמאור בוזגלו בעולם המוזיקה זה ישר משליך ל'אה מביאים אותו רק בגלל שהוא מאור בוזגלו', זה בסדר, אני בתחילת הדרך ויכול להיות שבאמת מביאים אותי בגלל מי שאני". 
כזכור, לפני כשלושה שבועות מאור בוזגלו העלה לרשתות החברתיות סט מתל אביב. הוא נעזר באיתן רייטר ואיתי הרפז שמלמדים אותו לנגן, ומדריכים אותו, ואיש חיי הלילה רונן מיילי שאחראי על התיקלוטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה