קריירה ולימודים

מנכ"ל דיסני נלחם בעבודה ההיברידית ודורש מהעובדים להגיע למשרדים

מנכ"ל דיסני החוזר מודיע לעובדים שמחודש מרץ עליהם לחזור למשרד לפחות לארבעה ימים בשבוע: "כשנפגשתי עם צוותים ברחבי החברה במהלך החודשים האחרונים, נזכרתי בערך האדיר בלהיות יחד עם האנשים שאתה עובד איתם"
מערכת ice | 
מנכ"ל חברת וולט דיסני בוב איגר (צילום Angela George from wikipedia ,pexels)
מנכ"ל דיסני, בוב איגר, נלחם בטרנד העבודה מרחוק, בעודו מנסה להוביל מאמץ מפנה בענקית הבידור המתקשה. איגר, שחזר לתפקיד המנכ"ל בחברה בסוף נובמבר, אמר לעובדים שהם יידרשו לעבוד במשרד לפחות ארבעה ימים בשבוע החל מה-1 במרץ.
"כשנפגשתי עם צוותים ברחבי החברה במהלך החודשים האחרונים, נזכרתי בערך האדיר בלהיות יחד עם האנשים שאתה עובד איתם", כתב איגר במזכר שהגיע לידי אתר CNBC.
"כפי ששמעתם אותי אומר פעמים רבות, יצירתיות היא הלב והנשמה של מי שאנחנו ומה שאנחנו עושים בדיסני", הוסיף איגר. "ובעסק יצירתי כמו שלנו, שום דבר לא יכול להחליף את היכולת להתחבר, להתבונן וליצור".
איגר שואף לחזק את התוצאות של דיסני לאחר שנה עגומה שבה קודמו, בוב צ'אפק, התמודד עם ביקורת פנימית וחיצונית כאחד, על רקע סדרה של טעויות עסקיות ותקלות ביחסי ציבור. מניות החברה, שבסיסה בקליפורניה, צנחו בכמעט 40% במהלך 12 החודשים האחרונים.
איגר רמז על עדכון פוטנציאלי למדיניות העבודה של דיסני במהלך פגישה בעירייה עם העובדים בסוף נובמבר. בזמנו, הבכיר לא הורה לחזור למשרדים ואפילו הודה שהוא דחף את העובדים להתחיל לעבוד יותר באתר.
"אני מודאג לטווח ארוך מההשפעה השלילית על אנשים שהחליטו לא לבלות כל כך הרבה זמן במשרד", אמר איגר, לפי בלומברג. "אני הולך לבלות כאן הרבה זמן, ואני מקווה שזה לא יהיה בודד".
דיסני תצטרף לחברות מובילות רבות אחרות, כולל טסלה וסנאפ, שהזמינו עובדים לחזור למשרד למספר קבוע של ימים עם התפוגגות מגפת הקורונה. הדחיפה לחזרה למשרד היא כנראה ההחלטה הראשונה מבין מספר נוספות בתוכניות של איגר לזעזע את החברה.
איגר חשף בעבר את כוונתו לשינוי פנימי גדול בדיסני, שידגיש מחדש את כוחם של מנהלים יצירתיים בחברה - שלפי הדיווחים חלקם איבדו את האמון בצ'אפק לפני יציאתו. הוא גם אמר לעובדי דיסני שהקפאת הגיוס של החברה תישאר בעינה בזמן שהוא בוחן את העלויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה