קריירה ולימודים

שייע פייגנבוים הושפל בערוץ הספורט: "אין כבוד, לא חופר מספיק"

מאמן העבר שמככב בימים אלה בגולסטאר של HOT, לא נמצא יותר בשידורי הליגה הלאומית והורד למשחקי ליגה א'. בנו רונן זועם: "בארץ כבר מזמן שדרנים הפכו לפרשנים לקקנים מקבלים תוכניות ומי שלומד באינטרנט שמות של קבוצות הופך למומחה. אנשים שלא עשו כלום בכדורגל נותנים פרשנות על מאמנים ועל שחקנים שהם עצמם היו בדיחה"
מערכת ice |  5
שייע פייגנבאום, "גולסטאר מרוקו" (צילום HOT)
החלטה משפילה של ערוץ הספורט כלפי מאמן העבר שייע פייגנבוים, שמככב בימים אלו בריאליטי הכדורגל של HOT, גולסטאר. אחרי שנים באולפן הליגה הלאומית של הערוץ, הוחלט להורידו למשחקי ליגה א'.
בנו רונן פייגנבוים מתקשה לקבל את המהלך של הערוץ: "אז ככה, מיליון הודעות ששואלים למה אבא לא באולפן של ליגה לאומית ...אז אני עונה לכולם פה. אני יודע בדיוק כמוכם לא שמעתי כלום וגם לא מבין את זה . נכון שלחו אותו לליגה א , לא יודע למה".

עוד הוסיף: "אולי כי הוא לא חופר מספיק, אולי כי הוא לא הוריד מספיק קבוצות ליגה או אולי כי הוא לא מספיק דפר. אני יודע כמוכם ואומר זאת בשיא האוביקטביות הוא הביא צבע הוא הרים רמה אחרת לתוכנית".
לסיום טען: "דבר אחד בטוח אין פה כבוד לשחקני עבר מפוארים, בארץ כבר מזמן שדרנים הפכו לפרשנים לקקנים מקבלים תוכניות ומי שלומד באינטרנט שמות של קבוצות הופך למומחה. אנשים שלא עשו כלום בכדורגל נותנים פרשנות על מאמנים ועל שחקנים שהם עצמם היו בדיחה או שלא היו בכלל על דשא! מה שבטוח ליגה לאומית רואים מהיום על שקט (מיוט)".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יללה הביתה
    עטלף 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שייע מבוגר לא מבין את ההיתנהלות החדשה בכדור רגל ובמדייה יודע רק לספר מה היה בשנות השבעים לא מענין אף אחד והפרשה לחמן פי100 יותר בקי בקבוצות מי ליגה ב ומעלה שייע לא ידע לשידור ליגה א מי נגד מי
    סגור
  • ממש
    שמואל 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחמן החופר הבלתי נלאה. חוץ מזה לכבד מאמן עבר, זה יותר חשוב. כיבוד אנשים מבוגרים. לא, לשמוע את הטמבל, את מפטר המאמנים הסדרתי ואת החופר, זה יותר טוב.
    סגור
  • 2.
    די
    אלי 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החיסרון הורגש .חבל שייע היה מצוין.
    סגור
  • יללה הביתה
    שר הצדק 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ככזה זה בכול מיקצוע הזקנים צריכים לפנות במה לצעירים ערוץ5 טוב יעשה עים ישחרר את כול הזקנים מין המסך
    סגור
  • 1.
    מצער
    רמי 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להתנהג כך לענק הכדורגל דוגמת שייע פייגבוים זוהי זנות מוסרית.מבין את כאבו של רונן
    סגור