קריירה ולימודים

טיקטוק בצרות? בעלת השליטה בחברה מפטרת 10% מהעובדים

חברת בייטדאנס, שנמצאת בבעלות על טיקטוק, מתחילה בפיטורם של 10% מעובדי החברה שלא קיבלו הערכות מספקות בשנה החולפת. חלקם עזבו בתמורה לחבילת פיצויים
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
עובדי החברה שנמצאת בבעלות על טיקטוק, בייטדאנס, מאשרים השבוע שענקית הטכנולוגיה החלה בהליך פיטורם של 10% מהעובדים, כאשר המחלקות המושפעות עם אלו העוסקות במחקר, פיתוח ותפעול. 
על פי הדיווחים הסיבה לפיטורים נובעת מהליך הערכת ביצועים של המחלקות בשנת 2022 וזאת בניגוד למניע העיקרי לפיטורים של חברות רבות אחרות בשוק - המשבר הכלכלי והאינפלציה. לאחר סיומן של הערכות העובדים הנתונים נמסרו לעובדים שקיבלו ציונים נמוכים. חלקם עזבו מרצון בתמורה לקבלת חבילת פיצויים.
כאמור הנפגעים העיקריים בחברה הן מספר מחלקות פיתוח ותפעול, ביניהן החטיבה שמפתחת כלים לתקשורת הפנים ארגונית של החברה שאיבדה כאלף עובדים. גם בחטיבה זו עובדים רבים בחרו לעזוב עקב הרעה בתנאים.
בשנה החולפת החברה לא עמדה בתחזיות שלה ולכן החלה בפיטורים בתחום החינוך והמשחקים בעקבות הישגים נמוכים. עם זאת, בשנתיים האחרונות החברה דווקא הרחיבה את היקף כוח האדם שלה ועמדה בשיא של 100 אלף עובדים.
לצד הפיטורים, בתקופה האחרונה האפליקציה עומדת בפני חרם ממשלתי בארה"ב וזאת לאחר שאושר החוק שאוסר על הורדת האפליקציה למכשירים בשימוש ממשלתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה