קריירה ולימודים

משבר הפיטורים עוד כאן: הסטארט אפ הישראלי מפטר 25% מעובדיו

חברת ורסטיל הישראלית תפטר 24 עובדים, מחציתם מישראל והיתר מארצות הברית כחלק מהליך ייעול של החברה
מערכת ice | 
פיטורים (צילום shutterstock)
חברת הסטארט-אפ ורסטיל (Versatile), יצאה לגל פיטורים במסגרתו פיטרה 24 עובדים, מחציתם בישראל ומחציתם בארצות הברית. הפיטורים אמנם התרחשו בנובמבר אך הדבר הצליח להשאר הרחק מעיניי התקשורת. בשיא פריחתה העסיקה ורסטיל  כ-100 עובדים, כך שמדובר על קיצוץ של בערך 25% בכוח האדם בחברה.
לפי פרסום דה מארקר, הפיטורים מגיעים כחלק משינוי ארגוני בחברה, שכלל מיקוד בפיתוח התוכנה ועצירה של פיתוחים חדשים בתחום החומרה. כזכור בספטמבר 2021 הכריזה החברה על גיוס 80 מיליון דולר בהובלת שתי קרנות אמריקאיות גדולות: אינסייט פרטנרס וטייגר גלובל. בסך הכל גייס הסטארט-אפ כ-108 מיליון דולר מאז הקמתו.
ורסטיל (לשעבר Versatile Natures), הוקמה ב-2016 על-ידי מירב אורן (מנכ"לית), רן אורן (מדען ראשי), דני הרמן (מנהל מוצר ראשי) וברק כהן (סמנכ"ל טכנולוגיות). מירן ורן אורן הם גם בני זוג בחיים הפרטיים.
כמו כן המוצר של ורסטיל נקרא CraneView, והוא כולל מצלמות וחיישנים שמוצבים על האונקל (וו ההרמה) של המנוף באתר הבנייה. המכשור מנטר את המשקל והחומרים שהמנוף נושא, ועוקב אחרי התנועה והפעילות שלו. על בסיס מידע זה מפיקה ורסטיל דו"ח המנתח את יום העבודה, ומאפשר למנהלים לשפר את יעילות עבודת המנופים – הכלי היקר ביותר באתר הבנייה – ולייעל תהליכים באתר באופן כללי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה