קריירה ולימודים

במקום להתפטר, מאסק מפטר: גל הפיטורים בטוויטר מתחדש

לאחר שהובהר למאסק שרוב המשתמשים לא רוצים בו בתור מנכ"ל, הוא מתחיל ברצף פיטורים חדש והפעם במחלקת המדיניות הציבורית שאחראית על רגולציה וקידום זכויות אדם בטוויטר
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
על אף שלרגע היה נדמה שמאסק לוקח הפסקה מהפיטורים של עובדי טוויטר כדיי אולי להתפטר בעצמו, אחרי שזה לא בדיוק עבד השבוע הוא חוזר לפטר חברי צוות נוספים וקריטיים, דווקא ממחלקת המדיניות הציבורית.
היקף הפיטורים מתגלה בעקבות ציוצים בטוויטר על ידי אותם מפוטרים שכתבו שפוטרו בעקבות קיצוצים נוספים. המחלקה שניכרת במיוחד בגל הפיטורים החדש זו מחלקת המדיניות הציבורית שתפקידה הוא להיות אחראית, בין היתר, על תכניות זכויות האדם, הגנת משתמשים, ווידוא ציות לרגולציות עולמיות ועוד. עם תחילת הפיטורים היו במחלקה כ-60 עובדים וכעת ישנם רק 15.
הפיטורים החלו כמעט מיד ברגע שמאסק רכש את החברה ב-44 מיליארד דולר. במסגרת גל הפיטורים היו לא מעט עובדים שהחליטו לעזוב כי הוכרחו לעבוד שעות ארוכות. כמו כן, עובדים רבים גילו על הפיטורים באמצעות אימייל וללא הליך פיטורים כנהוג. 
לצד הפיטורים והעזיבות מפרסמים רבים בוחרים לעזוב את טוויטר וזאת לצד סלבס רבים שלא מוכנים להיות חלק מהרשת החברתית. בשבוע שעבר מאסק פרסם סקר בטוויטר והבטיח שימלא אחר תוצאותיו. הסקר שאל האם ישנו רצון שיתפטר בתור מנכ"ל טוויטר ואכן הרוב הצביע כן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה