קריירה ולימודים

הזמר הישראלי בהישג ענק: הופיע בפני האפיפיור לרגל חגיגות יום הולדתו

אורי טולדנו, שמופיע תחת השם קיימא (KAYMA), זכה לכבוד גדול שרק מעט מאוד מהאנשים זוכים לו, כאשר הופיע באירוע החגיגי לכבוד יום הולדתו ה-86 של האפיפיור פרנציסקוס בוותיקן
מערכת ice | 
האפיפיור פרנקציסיוס (צילום ויקיפדיה)
אורי טולדנו, שמופיע תחת השם קיימא (KAYMA), זכה לכבוד גדול שרק מעט מאוד מהאנשים זוכים לו, כאשר הופיע אתמול (שבת) באירוע החגיגי לכבוד יום הולדתו ה-86 של האפיפיור פרנציסקוס בוותיקן. ההופעה המרגשת תשודר בערוץ Canale5 האיטלקי  כחלק מחגיגות השנה האזרחית החדשה. טולנדו אפילו זכה לגשת לאפיפיור ולברך אותו לרגל יום הולדתו.
טולדנו ביצע את LEARN TO SAY NO, שיצא לפני כשנה והפך ללהיט באיטליה, ביחד עם Bad Blood. מדובר בשיר שעדיין לא יצא ונחנך במיוחד לכבודו של האפיפיור. מכיוון שהאירוע ישודר רק ב-1 ינואר, נאסר על ההפקה להפיץ קטעי וידאו מההופעה החגיגית.
קונצ'רטו די נטלה (קונצרט חג המולד) התקיים כאמור אתמול, כאשר בנוסף לטולדנו, לקחו בו חלק אמי לי, סולנית אוונסנס, המוזיקאי הצרפתי ג'ימי סאקס; הראפר והזמר האיטלקי Aka 7even, הכוכבת האיטלקית כריסטין ד'אוונה ועוד רבים וטובים.
טולדנו בן ה-37, הוא בנו של הזמר הוותיק אבי טולדנו. טולדנו למד במכון SAE למוזיקה. מאוחר יותר, פתח טולדנו אולפן הקלטות משלו והפיק ג'ינגלים מסחריים, בהן עבור חברות גדולות: בירה גולדסטאר, סודה סטרים, פייבר, ואינטל. בנוסף, כתב מוזיקה והקליט קריינות עבור תחנת טלוויזיה ישראלית בהמשך, חזר טולדנו לישראל וניהל את המחלקה לסאונד במכללה האקדמית אונו.
בשנת 2021, השיק טולדנו את קריירת הסולו שלו תחת שם הבמה "Kayma". סינגל הסולו הראשון של Kayma, שנקרא "Onsitelover", יצא בחודש מאי של אותה שנה. בהמשך, הוא הוציא את הסינגל "Learn to Say No".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה