קריירה ולימודים

מאיה ורטהיימר חושפת בכאב: ככה המוות משפיע עליי

מאיה ורטהיימר חשפה את הקושי שהיא עוברת מאז שאביה איתן הלך לעולמו ואת הקשר לבתה אסיה "לא פעם אני מתנתקת רגשית מאז שאבי איננו"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום פייסבוק/ מאיה ורטהיימר)
מאיה ורטהיימר, בתו של איש העסקים איתן ורטהיימר ז"ל, שהלך לא מזמן לעולמו, חיה מזה תקופה בארצות הברית עם בן זוגה אסף זמיר, קונסול ישראל בניו יורק. בתה של מאיה, אסיה, כבר הפכה בעצמה לכוכבת רשת לא קטנה בזכות הסרטונים והתמונות המתוקות שמעלה ורטהיימר לרשתות החברתיות.
היום (חמישי) ורטהיימר העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מחבקת את בתה אסיה אחרי שמספר דקות קודם לכן היא התעוררה משינה וכתבה פוסט בו חשפה את הכאב אחרי מות אביה, ואת האהבה הגדולה לבתה המקסימה.
ורטהיימר כתבה: "השמש הקטנה שלי בדיוק התעוררה והשיער שלה נראה כמו רעמה לא ברורה ורק רציתי לנשום אותה. זה הרגע הכי טוב זה כל מה שאני צריכה לא ידעתי שאפשר לאהוב כך. כל פעם אני מגלה שזה קצת מורכב להסביר אבל לא פעם אני מתנתקת רגשית מאז שאבי איננו".
עוד הוסיפה ורטהיימר: "אני לא רוצה להרגיש לפעמים ואז כשאני מחבקת אותה אני מרגישה כאילו היא לוקחת את החתיכות של הלב שלי ומחברת אותן בצורה חדשה ואין ניתוק. יש אסיוש ואת אספי שמחכים לי בבוקר קפוא בבית בארץ זרה חיוכים שמכריחים אותי להרגיש בכל הכל שזה חם וקרוב להרגיש אהבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה