קריירה ולימודים

טרגדיה: מורה התמוטט ונפטר בעת אמירת סליחות בביה"ס

טרגדיה בירוחם לפני יום הכיפורים: המורה הנערץ נפטר במפתיע בעת ששהה עם תלמידיו בבית הספר. שר התרבות חילי טרופר שהכיר אותו: "כמה עצב יש רק במחשבה על אלפי ילדים שהיו יכולים להספיק לעבור דרכו ולא יזכו לכך"
מערכת ice | 
המורה אהוד עדני (צילום פייסבוק)
טרגדיה לפני יום הכיפורים בירוחם: המורה אהוד עדני נפטר במפתיע בגיל 48 בלבד, בעת שהיה עם תלמידיו בבית הספר באמירת סליחות. עדני ז"ל הותיר אחריו אישה ושישה ילדים.
אתר Ynet כתב כי עדני היה מחנך ומורה בבית הספר "נגב סיני", ובעת שירת "תהא השעה הזאת", לקראת כיפור, חש ברע והתמוטט.
עדני, איש חינוך מסור שהקדיש לכך את חייו, היה בין היתר גם מורה לקולנוע, וביים סרט דוקומנטרי על שומר בבית הספר. הסרט הוקרן במסגרת פרויקט "מראות" של פסטיבל דוקאביב נגב ב-2018. הוא נהג להעלות מחוויותיו ברשת הפייסבוק ולספר על אהבתו לחינוך, למשפחתו ולקהילה. כך למשל כתב: "בכיתה שלי יש פסיפס מדהים של החברה הישראלית. בני עולים ממרוקו, הודו, רוסיה – ואפילו המחנך שלהם תורם שלוש ארצות מוצא – מצרים, סוריה ותימן".
על מלאכת החינוך כתב: "לו רק הייתם זבוב בבתי ספר ובגנים, הייתם רואים את ההתמסרות לנשמות הילדים, את העבודה בתנאים-לא-תנאים כדי שהילד יהיה מאושר, שלא ייענש ממערכת דפוקה וישנה. נמשיך להשקיע בילדים של אחרים. הילדים הכי יודעים להעריך. העיניים שלהם אומרות אמת תמיד, וכשיגדלו הם יעריכו יותר את עבודת המורה".
שר התרבות חילי טרופר שהכיר היטב את עדני ספד לו באומרו: "כמה עצב יש רק במחשבה על אלפי ילדים שהיו יכולים להספיק לעבור דרכו ולא יזכו לכך. מעת לעת הצעתי לו תפקיד ניהולי, אבל הוא רצה רק לחנך. אהוד היה מלא בכל טוב. מוכשר, מצחיק, צנוע, פשוט".
ראש מועצת ירוחם לשעבר, ח"כ מיכאל ביטון, ספד: "אהוד בלט במסירות ואהבה לתלמידיו, בנכונות להגיע אל האוכלוסיות שקשה להן ללמוד וכן בעדינותו ובענווה שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה