קריירה ולימודים

בראד פיט משתדרג: הקריירה החדשה והמפתיעה נחשפת

ללא שום פרסום מוקדם, השבוע הציג השחקן האגדי בראד פיט, מגוון יצירות אומנות במוזיאון בפינלנד. הנה כל הפרטים על המשמעות העמוקה מאחורי היצירות ומה נמצא באופק עבור השחקן ההוליוודי
מערכת ice | 
בראד פיט בטקס האוסקר
מאז גירושיו מאנג'לינה ג'ולי, השחקן בראד פיט (58) החל בתחביב אישי ואפילו ספורטיבי לדבריו והוא פיסול בקרמיקה. השחקן הוא כמובן לא הראשון בעולם הבידור שמוצא את עצמו באומנות ולא ממזמן ג'וני דפ מכר את יצירותיו במהירות בזק ואפילו לאונרדו דיקפריו חולק עם פיט את אותה התשוקה לפיסול קרמיקה.
כעת בהפתעה גמורה מוצגות מספר יצירות פיסול של השחקן במוזיאון בפינלנד. ליצירות הללו הוא קרא: "ספירת מלאי רדיקלית של עצמי". את החשיפה של היצירות פיט ביצע בעצמו במוזיאון, לצד המוזיקאי האוסטרלי ניק קייב שהציג יצירות משל עצמו. אחת מן היצירות של פיט מציגה תמונה של קרב אקדחים בין שמונה אנשים, המנסים לפרוץ מתוך הפסל. 
לצד זו, ישנו פסל של בית בתלת הממד ויצירות אחרות שעוסקות בתחמושת. לדברי פיט מדובר ביצירות שעזרו לו להתבונן על עצמו, על מערכות היחסים שלו וכל הדברים בהם כשל במסגרתן. כמו כן, על פי הודעת המוזיאון פיט לא קיבל הכשרה מקצועית בתחום זה ולימד את עצמו את אומנות הפיסול. 
יחד עם זאת, גם פיט וגם קייב קיבלו הנחיה וליווי בעת הפיסול מהאומן הבריטי תומס האוזיגו, שלו שייכת התערוכה שכוללת את יצירותיהם. על כך שלושתם הגיבו בהודעה משותפת: "אני לא אני, אלא אנחנו!". 
למרות הקריירה החדשה, לא ידוע אם יפרוש למענה מעולם הבידור. יחד עם זאת בהתאם למאבק המשפטי שעדיין מנהל פיט נגד גרושתו ג'ולי סביר כי לא יוכל לוותר במהירות כה רבה על ההכנסה של שחקן הוליוודי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה