קריירה ולימודים

זו החברה הישראלית שמובילה בדו"ח גרטנר

מאנדיי ברביע המובילים בדו"ח גרטנר בתחום ניהול ודיווח פרויקטים אדפטיבי, ההערכה התבססה על הקריטריונים הספציפיים שניתחו את 'יכולת הביצוע' הכוללת של החברה ואת 'שלמות החזון' שלה
מערכת ice | 
הפרסומת של מאנדיי (צילום מאנדיי)
monday.com, מערכת הפעלה לעבודה (Work OS) באמצעותה ארגונים בכל סדר גודל יכולים ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם, ממוקמת ברביע המובילים בדו"ח הרביעים של חברת המחקר גרטנר Gartner® Magic Quadrant לשנת 2022 בתחום ניהול ודיווח פרויקטים אדפטיבי (Adaptive Project Management and Reporting - APMR), ההערכה התבססה על הקריטריונים הספציפיים שניתחו את 'יכולת הביצוע' הכוללת של החברה ואת 'שלמות החזון' שלה.
"המיצוב שלנו כמובילים בדו"ח השנה מדגיש את המחויבות העקבית של מאנדיי לספק ללקוחותינו מערכת הפעלה לעבודה אשר מושתת על יכולות low code/no code המאפשרת למשתמשים ליצור את הכלים שלהם לניהול תהליכי עבודתם", אמר דניאל לריה, סמנכ"ל מוצר, מחקר ופיתוח במאנדיי "מאנדיי היא פלטפורמה חיונית למנהלי פרויקטים ולמנהלים עסקיים שיכולים להגיע לרמות הביצוע הגבוהות ביותר ולהתוות את הדרך עבור ארגונים מכל התעשיות. אנו גאים בהכרה המשמעותית של גרטנר ומצפים להמשיך ולתמוך בצמיחה העסקית של לקוחותינו. 
המיקום של מאנדיי כמובילה בדו״ח הרביעים בתחום APMR השנה, מגיע בהמשך למעבר של החברה לפלטפורמה מרובת מוצרים עם השקת חמישה מוצרים נפרדים על גבי התוכנה הכוללים את monday projects. 
מאנדיי היא מערכת הפעלה לעבודה (Work OS), באמצעותה ארגונים בכל סדר גודל יכולים ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם. מאנדיי מאפשרת דרך יעילה ואינטואיטיבית לניהול צוותים, פרויקטים, תהליכים עסקיים ואופרציות מורכבות. למאנדיי צוותים בתל אביב, ניו יורק, סן פרנסיסקו, מיאמי, שיקגו, אוסטין, לונדון, סידני, טוקיו וסאו פאולו. הפלטפורמה מאפשרת התאמה אישית כך שתתאים לכל תעשייה עסקית וכיום היא משמשת מעל ל- 152,000 לקוחות ביותר מ- 200 תעשיות עסקיות ומעל ל-200 מדינות וטריטוריות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה