קריירה ולימודים

ראש ממשלת פינלנד מתנצלת על התמונה החושפנית

בשבוע שעבר פורסמה תמונה ממסיבה שנערכה במעונה הרשמי של ראש הממשלה ובה שתי נשים צעירות מתנשקות כשהן חושפות חזה ונושאות שלט עם הכיתוב 'פינלנד'
מערכת ice |  2
סאנה מרין, ראש ממשלת פינלנד (צילום flickr/ FinnishGovernment)
ראש ממשלת פינלנד, סאנה מארין, התנצלה היום (רביעי) על התמונה שפורסמה ממסיבה שנערכה במעונה הרשמי ובה מופיעות שתי נשים צעירות כשהן מתנשקות וחושפות את חזיהן, בעודן מחזיקות שלט הנושא את הכיתוב 'פינלנד'. "אני חושבת שהתמונה אינה ראויה ואני מתנצלת על כך. תמונה שכזו לא הייתה צריכה להתקיים". מארין הינה ראש המדינה הצעירה ביותר מבין כל ראשי המדינות המכהנים והיא בסך הכל בת 36.
התמונה צולמה במהלך מסיבה שנערכה בחודש יולי, כשהזמינה ראש הממשלה את חבריה לאחר שבילו בפסטיבל מוזיקה. ההתנצלות מגיעה לאחר שבשבועות האחרונים ספגה מארין ביקורת לא רק על תמונה זו בלבד, אלא גם בשל סרטונים שלה שהודלפו בהם היא רוקדת ושותה - מה שגרם לחלקים בציבור לפקפק באחריותה וכשירותה לתפקיד. במקביל לביקורת, צעירות רבות בפינלנד העלו סרטונים שלהן רוקדות כמו ראשת הממשלה כאות תמיכה וכהצהרה שאין פסול בלרקוד ולבלות - ושמנהיג גבר לא היה סופג ביקורת על כך.
 
בתקשורת הפינית החלו גורמים מסוימים להעלות השערות בדבר צריכת סמים. מוקדם יותר השבוע טענה ראש הממשלה שמעולם לא צרכה סמים "גם לא בשנות נעוריה". כדי לתמוך בדבריה הכריזה באופן פומבי שתערוך בדיקת סמים, בדיקה שתוצאותיה התפרסמו בתחילת השבוע. תוצאות הבדיקה חזרו שליליות, כלומר מארין לא צרכה סמים בתקופה שקדמה לבדיקה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדובר באישה שאוכפת חוקי צניעות על אחרים
    הביקורת במקומה. 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ראש ממשלת פינלנד נכנסת לחייהן הפרטיים של עובדות תעשיית המין ומודדת כמה צמוד הן רוקדות עם לקוח, אז אותו הדבר חל גם עליה.
    סגור
  • 1.
    מצער לקרוא שזה בכלל אישיו
    אז מה אם הצטלמו 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מדינות בצפון אירופה בהן עירום זה לא עניין ומשום בה גם בהן כשזה מגיע למעון הרשמי זו פתאום בעיה. למה? הרי מדובר בזמן פרטי שלהן? מסיבה פרטית? מאוד מוזר. כתבו על כך בהרחבה באתר migdar.info ( לא מוצאת את הלינק כרגע מהנייד. ממליצה לקרוא.
    סגור