קריירה ולימודים

מענקים חדשים והנחות בארנונה: בשורה אדירה למאות אלפי ישראלים

משרד הפנים הפיץ להערות ציבור הוראת שעה של תקנות הנחה מארנונה שמאפשרות לרשויות המקומיות שלא להחשיב תגמולי מילואים במסגרת הכנסה ברוטו של מחזיק בנכס, לעניין חישוב הנחה בארנונה לפי מבחן הכנסה. שר הפנים משה ארבל: "משרתי המילואים הם ליבה של החברה הישראלית. לא ייתכן שיצאו מופסדים"

מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock)
משרד הפנים הפיץ היום (ג') להערות ציבור את הוראת השעה של תקנות הנחה מארנונה שמאפשרות לרשויות המקומיות בישראל שלא להחשיב תגמולים שמגיעים לחיילים המשרתים במילואים במסגרת הכנסה ברוטו של מחזיק בנכס, לעניין חישוב הנחה בארנונה לפי מבחן הכנסה. 
המהלך החשדש של שר הפנים משה ארבל ממפלגת ש"ס, מגיע כאות הוקרה למשרתי המילואים עבור תרומתם למדינה בכלל ובשנה האחרונה בפרט, כאשר לטענתו: "לא ייתכן שמשרתי המילואים ייצאו מופסדים בכיסם בשל השירות".
שר הפנים משה ארבל, מסר לאחר ההחלטה של משרד הפנים כי :"משרתי המילואים הם ליבה של החברה הישראלית, חובה עלינו לעשות כל שבידינו להוקיר את תרומתם למדינה. תקנות אלו יאפשרו למשרתי מילואים להיות זכאים להנחות בארנונה לפי מבחן הכנסה גם אם בשל תגמולי המילואים הכנסתם עלתה על הגבול הקבוע בתקנות.
עוד הוסיף ומסר השר משה ארבל כי "לא ייתכן שמשרתי המילואים ייצאו מופסדים בכיסם בשל השירות, המינימום שניתן להשיב להם הוא שזכאותם להנחות אחרות לא תיפגענה בשל מסירותם למדינה ולעם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה