קריירה ולימודים

קרין גורן חוזרת ובגדול: זה המיזם העסקי שהקימה אחרי 20 שנה

קרין גורן, משיקה יחד עם FOODY את הספרייה של קרין - סדרת החוברות "שוגר מאמא", לרגל 20 שנות קריירה:: "המארז הוא תמצית הלב והנשמה של עולם האפייה שלי". צפו
מערכת ice |  3
קרין גורן BOSCH (צילום אור גפן)
קרין גורן, המוכרת כמלכת הסוכר והקונדיטוריה בכל בית בארץ ומי שעומדת מאחורי מתכונים, ספרים ותוכניות בישול ונמנית כחלק משמעותי מחייהם של כל האופים והאופות הביתיים לאורך שנים, משיקה יחד עם FOODY את הספרייה של קרין - סדרת החוברות "שוגר מאמא". מדובר באוצר מתכונים אישי שלה עם כל הסודות המתוקים מכל השנים.
בחמש החוברות שמאוגדות למארז אחד צבעוני ומוקפד, ניתן למצוא את 80 המתכונים הכי מבוקשים ומוצלחים שלה מתוך 20 שנות קריירה ענפה. החוברות במארז מחולקות לקטגוריות: שוקולד, עוגיות, עוגות בחושות, עוגות גבינה, ועוגות שמרים כאשר בכל חוברת נמצאים המתכונים והטיפים הכי מדויקים. כמיטב המסורת, המתכונים קלים ופשוטים להכנה יחד עם הסברים מפורטים בגובה העיניים וההומור שמאפיין את קרין גורן. 
קרין גור מסרה: "המארז הוא תמצית הלב והנשמה של עולם האפייה שלי, האפייה נותנת לי פסק זמן כדי לנקות את הראש, לרפא את הנפש והעוגות משמחות את כולם. כל יצרתי עבורכם מאז מיוחד של 5 חוברות ובהם המתכונים האהובים עלי ביותר. הכל נבחר בקפידה מתוך עשרות מתוכנים שיצרתי במהלך השנים".
המארז החדש של קרין גורן (צילום: מור צידון)
המארז החדש של קרין גורן (צילום: מור צידון)
המארז בחדש שהוציאה קרין גורן לרגל 20 שנות עשייה זמין לרכישה באתר של FOODY ורשתות סטימצקי וצומת ספרים. מחיר המארז: מחיר השקה 99 שקל (עד גמר המלאי) במקום 120 שקל.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתוק בכל זאת מתוק לו
    רונה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא חמודה וטוב שהיא שורדד כי התחום כם כך קשה מאד ולא פשוט מאחלת לה בהלחה ???????
    סגור
  • 2.
    למה ככה???
    אילנה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הריי ידוע שה"יצירות" זה רעל ואת נראת שירדת המון קלוגרמים אז בטוח שאת לא נוגעת בזה. אז מדוע לשווק לאחרים???.
    סגור
  • 1.
    תודה על יצירותיך, אין חדש, אין חידוש.
    צ.ש. 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוגות ועוגיות, לחמים ומאפים שונים המתכונים הללו פורסמו ונוסו לפני עשרות בשנים. בשבילי עוגות לכל עת הוא הבסיס לכל מאפה בביתי מזה 40 שנים, עוד בטרם החלת לאפות. בהצלחה
    סגור