קריירה ולימודים

כמה כסף יש בחשבון הבנק של נפתלי בנט?

עם כניסתו לממשלה נאמד הונו הכולל של נפתלי בנט, ראש הממשלה לשעבר בכ-100 מיליון שקל, שהפכו אותו לרה"מ העשיר ביותר בתולדות מדינת ישראל, תואר בו החזיק קודמו בתפקיד, בנימין נתניהו, אשר באמתחתו הון של 70 מיליון שקל
דוד זולדן | 
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אם לסכם את האקזיטים של הסטארטפיסט הצעיר שהפך לראש הממשלה הדתי הראשון עם מספר המנדטים הנמוך ביותר אז נגיע לממצא הבא ולפיו הונו מוערך בסכום כולל של כ-100 מיליון שקל. בכך עקף את בנימין נתניהו, ראש הממשלה היוצא שהחזיק בתואר עד כה והונו מוערך בכ-70 מיליון שקלים בלבד.
עם כניסתו לממשלה נאמד הונו הכולל של נפתלי ראש הממשלה היוצא בכ-100 מיליון שקל, שהפכו אותו לראש הממשלה העשיר ביותר בתולדות מדינת ישראל.
ראש הממשלה לשעבר ויזם ההייטק, נפתלי בנט, שמונה ליו"ר דירקטוריון החברה הפתיע במהלך מבריק לאחר כהונתו כרה"מ כאשר הסטארט-אפ Remepy הכריז על גיוסים של 15 מיליון דולר לפיתוח התרופה ההיברידית הראשונה בעולם.
סך הכל נאמד הונו הכולל של נפתלי בנט בכ-100 מיליון ש״ח, גבוה בעשרות מיליוני שקלים מהאדם אותו הוא התיימר להחליף בבלפור והצליח במשימתו. שכן, השקעותיו של נתניהו מתמקדות בתחום הנדל"ן, והרצאות שהוא נותן באופן פרטי בשוק העסקי מגיעות לתג מחיר של כחמישה מיליון שקלים להרצאה. נתניהו מחזיק בשלושה נכסי נדל"ן פרטיים המוכר בהם היא הווילה בקיסריה, אך לצידה גם דופלקס ברחוב עזה בירושלים ונכס נוסף שקיבל בירושה וממוקם בשכונת קטמון בבירה, בו הוא מחזיק 50% מערכו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה