קריירה ולימודים

מענקים בכחצי מיליון שקל: בנק מזרחי טפחות בבשורה אדירה ללקוחות

בנק מזרחי טפחות מכפיל את המענקים למלגות עבור סטודנטים מצטיינים מהפריפריה, ולעומת השנים הקודמות, יעניק מלגות בסכום כולל של כחצי מיליון שקל לסטודנטים ממספר אוניברסיטאות בישראל. כמו כן, הבנק העניק מלגות מיוחדות לסטודנטים ששירתו במילואים במסגרת המלחמה
מערכת ice |  6
בנק מזרחי טפחות (צילום מערכת אייס)
בנק מזרחי טפחות יצא היום (שני) בבשורה אדירה ללקוחות, אחרי שהודיע כי כמדי שנה, הוא מחלק מענקים בהיקף כולל של כחצי מיליון שקל עבור מלגות לסטודנטים צעירים ומצטיינים מהפריפריה. למעשה, השנה מעניק בנק מזרחי טפחות מספר כפול של מלגות ממה שבדרך כלל הוא מחלק, ובנוסף על כך העניק מלגות מיוחדות לסטודנטים אשר שירתו במילואים במסגרת מלחמת חרבות ברזל. 
המיזם במסגרתו בנק מזרחי טפחות מחלק מלגות לסטודנטים צעירים נמשך כבר מזה מספר שנים, והשנה כאמור הוא מכפיל את המלגות אותם הוא מעניק על רקע מלחמת "חרבות ברזל". המלגות מוענקות על ידי מזרחי טפחות מדי שנה לסטודנטים צעירים ומוכשרים, תושבי הפריפריה החברתית והגיאוגרפית שיוכלו לזכות בהשכלה גבוהה במוסדות אקדמיים, תוך מתן תמיכה כספית.


צילום: מזרחי טפחות
המלגות ניתנות לסטודנטים מצטיינים הלומדים מקצועות פיננסים והם בתמורה מחזירים לקהילה באמצעות הדרכות פיננסיות לתלמידי בית ספר או סטודנטים אחרים. המלגות חולקו לסטודנטים מאוניברסיטת חיפה, תלמידי תכנית פוירשטיין מהאוניברסיטה העברית, מכללת ספיר ומכללת תל חי ולראשונה הוענקו מלגות גם לסטודנטים מאוניברסיטת אריאל.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כל הכבוד
    מור 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יופי כל הכבודעל היוזמה!
    סגור
  • 5.
    חרטא
    חנניה 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכסף הוא מה שהבנק גנב לאזרח הפשוט במשך כול הזמן .....נותן מטריה בקיץ לוקח בחורף פשוט זה הבנק
    סגור
  • 4.
    שאפו ליוזמה
    ורד 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוזמה מבורכת , חשוב לעזור במה שניתן לחבר׳ה שנתנו מעצמם למדינה
    סגור
  • 3.
    רמאים
    מר עכבר 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקראו על הפרשה עם סטאר מוטורס
    סגור
  • 2.
    בנק טפחות
    יוסף גרטי 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד לכם אתם אנשים צדיקים בגלל זה הכסף שלי אצלכם
    סגור
  • 1.
    פוזות! בנק של שקרנים
    אפ 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באופן אישי, כמי שהיה לו חשבון בבנק הנוראי הזה, אחרי שהכריזו שהם נותנים פטור מלא מעמלות עו"ש לחיילים, שילמתי עמלות בעודי חייל, כי לטענתם נגמר תוקף הפטור, וגם אחרי שהוכחתי להם שאני עדיין חייל, חידשו את הפטור רק עד סיום השירות ולא הסכימו להחזיר רטרואקטיבית. למען הסר ספק, חלק מהעמלות היו על כרטיס אשראי של מועדון יותר של החיילים, כשהמועדון עוד היה תקף. אומנם היה מדובר בכמה שקלים, אבל כשזה היחס, ברור שזה בנק שרק שורת הרווח שלו מעניינת אותו. הבנק עושה מידי שנה מאות מיליונים על גבי האוכלוסיות הכי חלשות במדינה, ואחר כך מציג באופן שקרי שהוא נותן מלגות לסטודנטים וחיילים. מה זה חצי מליון מתוך שורת הרווח של הבנק הזה?? ביזיון. כל מי ששאלתי ומבין טיפה בהתנהלות כלכלית המליץ בחום לברוח ממזרחי טפחות כמה שרק אפשר! כל פרסומת שלהם עם דביר בנדק (שאין לי נגדו דבר חלילה) אתה רואה איך הם ישתמשו בכל פרופגנדה אפשרית רק כדי למשוך אתכם אליו כדי שתשלמו לו, וכמה שיותר. שום דבר שבאמת עוזר ללקוחות. שלא לדבר על אפליקציה גרועה ושירות אנושי גרוע יותר, למרות שהם מתיימרים להיות בנק שיש בו עדיין מענה אנושי. תברחו. בושה של ב
    סגור