קריירה ולימודים

תוספת של 50% ומענקים: אלו העובדים שירוויחו בגדול

אלקטרה אפיקים תחבורה 2021 חתמה על הסכם קיבוצי חדש ומיטיב משמעותית עם ארגון כוח לעובדים המייצג את נהגי החברה: הגדרת "משרה המלאה" המשפיעה על תשלום ימי החופש, המחלה וההבראה, תוספת של 50% לתוספת הסיכון ליום לנהגים הנוסעים באוטובוסים ממוגנים, תוספת 20 שקל יומי לאש״ל
מערכת ice |  1
אוטובוסים אלקטרה אפיקים (צילום יחצ)
אלקטרה אפיקים תחבורה 2021 חתמה השבוע על הסכם קיבוצי מול ועד עובדי אלקטרה אפיקים תחבורה 2021 המאוגד באיגוד התחבורה של כוח לעובדים. במסגרת ההסכם הוגדרה מחדש "משרה מלאה" באלקטרה אפיקים תחבורה 2021, המשפיעה על תשלום ימי החופש, המחלה וההבראה. בעקבות ההסכם, גם שעות נוספות יילקחו בחשבון לצורך חישוב אחוז המשרה.
בנוסף, ההסכם כולל תוספת לתשלום האש"ל שיעמוד על 20 שקל עבור כל יום עבודה, תוספת של 50% לתוספת הסיכון ליום לנהגים הנוסעים באוטובוסים ממוגנים, הגדלת שי לחג, הגדלת מענקי אי היעדרות והיעדר תלונה וקיום אסיפת עובדים בתשלום לעובדים.
 
טל כהן, מנכ"ל אלקטרה אפיקים: "אנו שמחים על חתימת ההסכם. קבוצת אלקטרה אפיקים ואלקטרה אפיקים תחבורה 2021 פועלים באופן קבוע על מנת לספק לעובדים את התנאים הטובים ביותר בענף להבטחת שירות מיטבי ללקוחותינו.
ראיד משעל יו"ר וועד העובדים באלקטרה אפיקים: "כדי לתת שירות, כולנו מתגייסים ומבצעים בממוצע 220 שעות חודשיות(!). למרות זאת, עד עתה לא נלקחו בחשבון השעות הנוספות בקבלת הזכויות הסוציאליות בהסכם החדש עמדנו על הצורך לתקן את הבעיה הזו. אנו מודים לעובדים על העמידה הנחושה ולהנהלת החברה על ההבנה והפתרון המשותף שיצעיד את החברה קדימה".
איתי כהן ראש ענף התחבורה בכוח לעובדים: "הדרך לפתרון התחלואות של הענף היא להתייחס לעובדים כפי שהם באמת - עובדים קבועים ומקצועיים. לכן היה לנו חשוב במסגרת ההסכם להגדיל את היציבות במקום העבודה ולהתייחס לנהגים כמי שעובדים במשרה קבועה ומלאה. כמו כן, מאז תחילת המלחמה ממלאים הנהגים בכלל וביהודה ושומרון וירושלים בפרט תפקיד מרכזי בחזרת הציבור לשגרה, לא פעם, תחת איומי אבנים ובקתב"ים. אנו גאים בפירות שהניב המאמץ המשותף שלנו לתנאי העסקה משופרים, הכוללים גם התייחסות לסיכון האישי בו כרוכה עבודתם. עתה נמשיך במאמץ משותף של איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים, להעניק לנהגים את ההכרה לאומית שהם זכאים לה כעובדי ציבור ושיפור תנאי העסקתם".
תאיר קמינר, רכזת איגוד מקצועי בכוח לעובדים המלווה את וועד העובדים באלקטרה אפיקים תחבורה 2021: "זהו צעד משמעותי לשיפור תנאי ההעסקה של נהגי האוטובוסים בחברה. באלקטרה אפיקים תחבורה 2021 יצרנו מנגנון יציב שלוקח בחשבון את השעות הנוספות שכל נהג מבצע. מקווים שהבשורה תעבור לשאר החברות. רק כך נפתור לאורך זמן את בעיית המחסור בנהגים, שבגללה כורעים הנהגים תחת הנטל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    0533900462 (ל"ת)
    יגאל סמוחי 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור