קריירה ולימודים

חברת סלברייט מודיעה על סבב גיוס עובדים: "עבודה עם משמעות"

הגיוס בארץ הוא חלק ממהלך גיוס של מעל 100 עובדים בעולם כדי לעמוד בביקוש לפתרונות של סלברייט בתחום החקירות הדיגיטליות

מערכת ice |  1
זהר תדמור אילת (צילום יחצ)
חברת סלברייט מגייסת 30 עובדים למשרדיה בישראל. העובדים בארץ הם חלק מגיוס של מעל 100 עובדים שהחברה הישראלית מגייסת בימים אלה לפעילותה ברחבי העולם. אלו יצטרפו למעל 1,000 עובדים שמעסיקה סלברייט ברחבי העולם, מתוכם כ-500 שעובדים במטה החברה בפ"ת.
התחומים בהם ישנן משרות זמינות בישראל הם: R&D, HR, IT, ו-Operations. עשרות משרות נוספות נפתחו בארה"ב, בלגיה, אוסטרליה, גרמניה, איטליה, יפן, פורטוגל, תאילנד, ספרד, סינגפור ובריטניה. 
סלברייט דיווחה לאחרונה על רבעון רביעי עם ביצועים מעולים, וסיכמה את שנת 2023 כולה כשנת שיא. החברה, שעמדה ביעדים אסטרטגיים חשובים, ממשיכה להתרחב לטובת חיזוק הקשרים עם לקוחות מרכזיים ברחבי העולם ומתן מענה ללקוחות מצטרפים. כל זאת לצד שכלול מתמיד של הטכנולוגיה המתקדמת שלה, כך שתמשיך לתת מענה מקיף, מקצה-לקצה לאתגרי החקירות הדיגיטליות ולהאיץ עשיית צדק.
זהר תדמור אילת, סמנכ"לית אנשים בסלברייט: "עובדי ועובדות סלברייט מסייעים מדי יום לרשויות אכיפת חוק ברחבי העולם כולו להגן על בטחון הציבור מפני פשע וטרור. בימים כאלה, יותר מתמיד, אנחנו קולטים טאלנטים שמחפשים מקום עבודה עם משמעות, בו ירגישו שלעבודתם יש תרומה והשפעה אמיתית על הביטחון האישי והציבורי, כאשר מדי יום מסייעים להצלת חיים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקום טוב עד שמפטרים אותך פתאום (ל"ת)
    חסוי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור