קריירה ולימודים

הממשלה עבדה על כולם? השפעת הקיצוץ בתקציב מעונות היום

קיצוץ בתקציב מעונות יום לפעוטות של משרד החינוך הוא מחיר המלחמה שכולם משלמים, מור דקל יו״ר העמותה למען הילד בגיל הרך בתגובה לקיצוץ: ״דיבורים כמו חול ואין מה לאכול! קמפיין בחירות שלם התבסס על הגיל הרך"
מערכת ice | 
מור דקל (צילום גלי כורם)
לפי דבריה של כתבת החינוך בחדשות 13 ליאור ורוצלבסקי השבוע במהדורת החדשות: ״מי שיפגעו הם הילדים בגילאי 0-3 לפי כל המחקרים בעולם מי שהכי חשוב להשקיע בהם ובחינוך שלהם במיוחד אחרי שהם עברו לאחריות משרד החינוך יש כל כך הרבה דברים להניע הכשרת גננות, הגברת הפיקוח כל אלו ירדו לטמיון".

פגיעה משמעותית באיכות החינוך. קיצוץ של 200,000 מיליון שמיועד לגיל הרך. הורים ומנהלות מעונות מעידים על הידרדרות בהתפתחותם של כמחצית מהפעוטות במדינה, שחווים בימים אלה סטרס, התקפי בכי וזעם, בעיות שינה ואכילה, חזרה להרטבה ועוד.
מור דקל יו״ר העמותה למען הילד בגיל הרך בתגובה לקיצוץ: ״דיבורים כמו חול ואין מה לאכול! קמפיין בחירות שלם התבסס על הגיל הרך! קמפיין הבטחה של נקודות זיכוי להורים 0-3 שהיה אמור להתחיל 1.1.2024 ועד עכשיו ההורים לא ראו- כי פשוט אפילו לא העבירו החוק!".
עוד מסרה: "קמפיין שלם בוצע על הגדלת התקציבים לגיל הרך לאיכות ביטחון, בטיחות, חינוך טיפול בילדים- ובסוף צוחקים להורים בפנים ועוד מקצצים! עצרו את הקיצוץ המיידי שיפגע ביותר מחצי מיליון פעוטות בגיל הרך!״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה