רכב

מנהיג עובדי תעשיית הרכב בארה"ב מתחייב: זה מה שיקרה עד 2028

נשיא איגוד עובדי תעשיית הרכב האמריקאי שון פיין מעוניין להרחיב את המאבק שניהל בג'נרל מוטורס, פורד וסטלנטיס גם לחברות אחרות אשר עובדיהן אינם מאוגדים: "אנחנו הולכים להתארגן כמו שמעולם לא התארגנו עד היום"
מערכת ice | 
טסלה (צילום shutterstock)
שון פיין נשיא עובדי תעשיית הרכב האמריקאי אשר ניהל את המאבק המקצועי בג'נרל מוטורס, פורד וסטלנטיס מעוניין להרחיב את המאבק גם לחברות אשר עובדיהן אינם מאוגדים ולפעול גם נגד חברות אחרות.
לפי דיווח ב-CNBC פיין מתכנן לנסות למנף את החוזים החדשים שקיבל האיגוד בקרבות מול ג'נרל מוטורס, פורד וסטלנטיס ולנסות להשיג חוזים משופרים לעובדי חברות אחרות. פיין אמר השבוע: "יצרנו איום בדמות דוגמה חיובית ואנחנו צריכים כעת להשתמש בזה, יאנו לשביתה והשגנו חוזים היסטוריים, כעת אנחנו הולכים להתארגן כמו שמעולם לא התארגנו עד היום".
איגוד עובדי תעשיית הרכב מונה כיום 383 אלף חברים, זאת לאחר שלפני 20 שנה עמד מספר החברים בו על 700 אלף ובשנת 1979 על 1.5 מיליון חברים. עובדי התעשייה לא הצליחו בעבר לצרף חברים בחברות רכב בינלאומיות הפועלות בארצות הברית כמו פולקסווגן וניסאן. כעת דן הארגון עם טסלה במטרה להוסיף את עובדי המפעל בפרימונט, קליפורניה לאיגוד אך עד כה ללא תוצאות ממשיות.

פיין מתחייב להתרחב אל חברות גדולות נוספות עוד לפני שיפוג תוקפם של החוזים אותם השיג בשנת 2028.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה