רכב

מובילאיי בשיתוף פעולה מסקרן: העסקה שחתמה עם חברת הרכבים נחשפת

מובילאיי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית הרכב פולסטאר. במסגרת ההסכם, מובילאיי תספק רכיבים שיגיעו עם רכבי החברה החדשים
מערכת ice |  1
אמנון שעשוע מנכ"ל מובילאיי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוטיוב/ מובילאיי)
חברת פולסטאר וחברת מובילאיי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה שיביא את היכולות האוטונומיות שפיתחה השנייה, אל דגמי הרכבים של פולסטאר. בחברת הרכבים ישתמשו בטכנולוגית Mobileye Chauffer.
שיתוף הפעולה צפוי להוציא לפועל את האסטרטגיה של פולסטאר שהיא להעניק חדשנות פורצת דרך בנוסף לעיצוב ויציבות בסטנדרט עולמי. דגם הפולסטאר 4 שהתחיל להימכר בסין ויהפוך לזמין בשוק הבינלאומי בשנת 2024, הוא הדגם הראשון פרי שיתוף הפעולה של שתי החברות.
תומאס אינגלאנט, מנכ"ל פולסטאר אמר: "אנחנו מעוניינים לדחוף את החברה לחדשנות בפלטפורמות החשמליות של הדגמים שפיתחנו עם מובילאיי." הוא המשיך וטען: "אנחנו יודעים שחלק מהאנשים לא אוהבים לנהוג, הטכנולוגיה הזו באה לעזור לאותם אנשים בכך שהרכב יוכל לנהוג לבד, כאשר הם ירצו לקחת את השליטה, הם יוכלו."
כזכור, מובילאיי פרסמה את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2023. הכנסות החברה עמדו 454 מיליון דולר ירדו, ירידה של 1% בהשוואה לרבעון השני של 2022. הירידה, כפי שצוין בשיחת הרווח הקודמת של החברה, נבעה מהסרת המלאי של יחידות SuperVision אצל הלקוח העיקרי שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יאמן. למרות המהפכה כביכול. עדין עושים עם ישראל. בושה (ל"ת)
    דודי א 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור