רכב

ביטוח ישיר במהלך מטורף: כך תוזילו את מחיר הביטוח

ביטוח ישיר תשתף פעולה עם חברת Click-Ins הישראלית כדי לשפר את הצעת הערך שלה ללקוחותיה: לקוחות שיסרקו את רכבם באמצעות האפליקציה בסמארטפון, יוכלו לקבל מחיר ביטוח מדויק יותר בהתאם למצב הרכב
מערכת ice | 
אפליקציית Click-Ins (צילום קליק ינס)
חברת ביטוח ישיר מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת האינשורטק הישראלית Click-Ins, המפתחת פתרון טכנולוגי לזיהוי נזקים ויזואליים ברכב. הטכנולוגיה של Click-Ins מאפשרת לסרוק את הרכב במהירות באמצעות מצלמת הסמארטפון וליצור דו״ח מפורט המעריך את מצב נזקי גוף הרכב תוך דקות.
במסגרת שיתוף הפעולה שנחתם בין החברות, לקוחות ביטוח ישיר הנמצאים בתהליך חיתום הרכב יקבלו לינק לאפליקציה הוובית של Click-Ins, אשר יאפשר להם להיכנס ולסרוק את רכבם באמצעות מצלמת הסמארטפון, ובכך לייעל את התהליך, ולהתאים אותו למצב הרכב.

הטכנולוגיה נבחנה בשיתוף פעולה יחד עם GDH TLV, HUB החדשנות מבית ביטוח ישיר ו-MSI, קבוצת הביטוח היפנית. שיתוף הפעולה הישראלי-יפני מתמקד באיתור סטארט-אפים, חברות טכנולוגיה, רעיונות ויזמים, לפיתוח מוצרים ופתרונות עבור כלל עולמות הביטוח - בתחומי רכב, רכוש, חיים, בריאות ועוד.
תעשיית ביטוח הרכב שנחשבה לשמרנית עוברת מהפך טכנולוגי בשנים האחרונות, והיא מושפעת גם מהפיתוחים הטכנולוגיים בתחום האוטו-טק, והפיכתם של הרכבים לחכמים ואוטונומיים. הטכנולוגיות בתחום מאפשרות לחברות הביטוח לתת שירות משופר, אמין ומדויק יותר שמתאים אישית לכל לקוח ומצב הרכב אותו הוא רוצה לבטח, במיוחד כאשר מחירי הביטוח ממשיכים לעלות עוד ועוד. 
קליק-אינס (Click-Ins) מפתחת פתרון אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית לבחינת נזקים הנגרמים לכלי רכב על סמך תמונות בלבד מכל מכשיר סלולרי בזמן אמת. הפיתוח הייחודי מאפשר לחברות השכרה, ביטוח ולחברות אוטומוטיב לגלות, לנתח, לעבד ולהעריך באופן אוטומטי נזקים חיצוניים אשר נגרמו לכלי הרכב בדיוק גבוה ביותר מבלי הצורך בציוד מיוחד או בכוח אדם מיומן. החברה משתמשת בצורה ייחודית בעולם בדאטה סינתטי שמופק על ידה על מנת לזהות ולנתח באופן מדויק נזק חיצוני לכל סוגי הרכב. 

דורון גוהר. צילום: אמיר יהל
החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי יוג׳ין גרינברג, דימיטרי גייזרסקי, רונן אברג׳יל וזאב חזן. החברה מגובה ע"י שחקנים משמעותיים אסטרטגיים בתחום כגון: קבוצת שלמה, קרן מוביליון, משקיעים אמריקאיים וזאת בנוסף למשקיעים הקיימים: Summus VC ו UMI ישראל. לפני כשנה מונה למנכ״ל החברה דורון גוהר, במטרה להעביר את החברה לפעילות משמעותית בעולם. לחברה 25 עובדים בישראל, ארה״ב ואירופה. 
דורון גוהר, מנכ״ל חברת Click-ins: ״החדשנות של Click-ins והנוחות שבשימוש באפליקציה מאפשרות לכל נהג לקבל מחיר ביטוח מדוייק יותר מבלי להתעסק בטפסים מרובים ובעלי מקצוע שונים, וכל זה תוך דקות. שיתוף הפעולה עם מובילה בתחום כמו ביטוח ישיר יסייע להפוך את התהליך הבירוקרטי לידידותי, אוטומטי ומדויק יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה