רכב

אילון מאסק בעננים: טסלה מנפצת את תחזיות האנליסטים

החברה רשמה הכנסות בסך 24.9 מיליארד דולר, מה שמהווה זינוק של לא פחות מ-47% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד וגם ניצחון על תחזיות האנליסטים שעמדו על 24.6 מיליארד דולר
מערכת ice |  1
אילון מאסק חוגג (צילום shutterstock, אינסטגרם/ אילון מאסק)
האיש העשיר בתבל, אילון מאסק, יכול לחייך חיוך גדול מאוזן לאוזן היום (חמישי), כאשר יצרנית רכבים חשמליים טסלה, שבבעלותו, פרסמה את הדו"ח הכספי שלה לרבעון השני של 2023 והתוצאות של החברה הן מוצלחות למדי.
החברה רשמה הכנסות בסך 24.9 מיליארד דולר, מה שמהווה זינוק של לא פחות מ-47% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד וגם ניצחון על תחזיות האנליסטים שעמדו על 24.6 מיליארד דולר. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-2.7 מיליארד דולר. הרווח למניה נאמד בסך 91 סנט, כאשר האנליסטים חזו 80 סנט בלבד למניה.
טסלה ביצעה כמה מהלכים חשובים השנה, אשר את חלקם כבר ניתן היה לראות בדו"ח הזה. הראשון הוא כמובן הורדת המחירים של הרכבים, צעד שגרם לעלייה נכבדת בהיקף המכירות של היצרנית. מהלך נוסף הוא שיתוף רשת הטעינות של החברה בפני יצרניות רכבים חשמליים אחרות, כמו פורד וג'נרל מוטורס למשל, מה שהוסיף עוד מקור הכנסה לטסלה.
המהלך האחרון, שאת פירותיו החברה צפויה לראות כבר בעמיד הקרוב, הוא תחילת ייצור הסייברטראק - המשאית החשמלית של טסלה, אשר הוצגה לראשונה ב-2019. על פי המומחים, המשאיות הראשונות צפויות להימסר ללקוחות בשנה הבאה, אך עצם תחילת הייצור בהחלט עוזר למניה של החברה לצמוח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכוניות טסלה
    עומרי 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לצערי עם אילון מאסק ,הצעתי לו הרבה פעמים שהוא יצליח בעניינים אחרים באותו נושא ,האדון ניגש ישירות למכור לח'ליג'ים מוצרים ,לא חשוב ,הנושא שלי היה ,שיש מוצרי אנרגיה סולרית מתקפלות לטיולים כמו שטיח אנרגיה סולרית או מטריית אנרגיה סולרית לטיולים ,לא רק זה ,פתחתי מפעלים לבתים מגורים בלבד מוכנים מתחיל מ 11000דולר אמריקאי ,בית מתקפל נייח ,משולב בו שני חדרי שינה מטבח ופינת אוכל ,אין בזה פוליטיקה ,אך לא נעים לי תמיד לזרוק בדיחות ,אני לא קומיקאי ,ויש על הגג אנרגיה סולארית ,ומכשירי חשמל קונים לחוד מאיזה מקום שתרצו ,אך לפני זה צריך לעשות בסיס בטון ואחרי זה להזמין ,זה הצעד הראשון אך יש המשך ,זו הפוליטיקה שלי שמה שתעשו אתם חייבים לפנות אליי ,אז אני מתחיל באחוזים שזה הופך לכסף ישירות ולבנק שלי בלבד ולתת לי אישור אשראי למממש את הכספים שלי לפי הפנטזיה שלי ולא הפנטזיה של אחרים ,כי כל אחד יש לו את הטעם שלו לבחור מה שהוא רוצה מהשוק
    סגור