רכב

טסלה ייצרה את הסייברטראק הראשונה - אחרי שנים של עיכובים

חברת המכוניות החשמליות צייצה בטוויטר תמונה של עובדים סביב רכב הסייבר האלגנטי, שלדבריה נבנה ב-Gigafactory שלה ליד אוסטין, טקסס
מערכת ice | 
הסייברטראק של טסלה (צילום טסלה)
טסלה סוף סוף ייצרה את הסייברטראק הראשון שלה, כך צייצה החברה ביום שבת, אחרי שנים של עיכובים. חברת המכוניות החשמליות צייצה בטוויטר תמונה של עובדים סביב רכב הסייבר האלגנטי, שלדבריה נבנה ב-Gigafactory שלה ליד אוסטין, טקסס.
טסלה חשפה את האב הטיפוס של הסייברטראק העתידני ב-2019, ואמרה שהייצור יתחיל בסוף 2021. אב הטיפוס הבולט נראה כמו טרפז מתכת גדול על גלגלים, החיצוניות שלו עשויות מסגסוגת נירוסטה. עם זאת, הדגמה של החלונות, לכאורה בלתי ניתנים לשבירה, של המשאית בשנת 2019 לא רק עיכבה את הייצור, אלא גם הפכה למושא ללעג באינטרנט אחרי שאילון מאסק זרק כדור שריסק את החלון בזמן ההדגמה. 

טסלה שמרה בעיקר על שתיקה לגבי התוכניות לרכב, אך בשנת 2021 הודיעה על גרסה מעודכנת. מאסק אמר שהחברה עדיין לא יכלה להציג לראשונה רכבים חדשים שהובטחו מזמן, כמו הטנדר Cybertruck, בגלל בעיות בשרשרת האספקה.
עם זאת, בינואר הודיעה טסלה כי תתחיל בייצור הסייברטראק מאוחר יותר השנה. היא אמרה בעבר שתחילת ייצור מלא של הרכב יתחיל ב-2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה