רכב

בשורה רעה לנהגים: אלו הרחובות שייחסמו לקראת מצעד הגאווה

המשטרה פרסמה את ההנחיות לקראת מצעד הגאווה שייערך בכפר סבא ביום שישי הקרוב הכולל סגירת חלק מהכבישים באזור
מערכת ice |  2
דגל הגאווה (צילום unsplash)

חודש הגאווה יימשך גם בסוף השבוע הקרוב עת ייערך מצעד הגאווה בעיר כפר סבא כאשר המשטרה נערכת לאבטחת האירוע בעיר תוך שמירת על הסדר הציבורי והסדרת התנועה בזמן התהלוכה שתיערך בעיר ביום שישי הקרוב בין השעות 9:00-11:00

במהלך המצעד ייחסמו לתנועה הרחובות הבאים: רחוב המייסדים במקטע שבין הרחובות ארבל ורוטשילד בהן תתאפשר יציאת כלי רכב עד השעה 9:50, רחוב רוטשילד במקטע שבין הרחובות כרמל וויצמן, בצומת הרחובות ויצמן ורוטשילד תתאפשר כניסה לדיירים ובעלי המקום בלבד בהצגת תעודה מזהה בלבד.

במקטע הרחובות ויצמן- ירושלים וויצמן-רוטשילד תתאפשר יציאה מהמקום וחזרה רק בתום התהלוכה, רחוב ארבל במקטע הרחובות שבין ארבל- המייסדים לארבל- הכרמל תתאפשר כניסה רק  לדיירי המקום בהצגת תעודת זהות בלבד, ברחוב רוטשילד במקטע הרחובות שבין ויצמן והמייסדים תתאפשר יציאה וחזרה למקום תותר רק בתום התהלוכה, חניון המייסדים ייסגר יציאת כלי רכב מהשעה 9:50.

מצעד הגאווה נערך במהלך החודש האחרון במגוון רחב של ערים ברחבי הארץ כאשר הערים המרכזיות בהם עבר המצעד הם שלושת הערים הגדולות בארץ חיפה, תל אביב וירושלים.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נגד הדת שלנו כל השטויות האלה
    זה רק גורם לצרות 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מה יש לאומללים האלה להתגאות בכלל , אלה אנשים חולים שצריכים טיפול נפשי . המדינה לא צריכה לשתף פעולה איתם
    סגור
  • 1.
    נמאסתם כבר על כלל הציבור עם המצעדים האלו כל יום
    אדי 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשו את שלכם בבית ותעזבו את הציבור בשקט עם הנטיות המיניות שלכם. אגב, אני נמשך לעז ומקיים איתה יחסי מין. את מי זה אמור לעניין? ממי אני אמור לקבל אישור לכך? כל העיר צריכה לעמוד דום בעבורי? טירלול פרוגרסיבי
    סגור