רכב

טסלה חוטפת: ריקול של מעל מיליון רכבים בסין

הריקול, שמתחיל ב-29 במאי, החל מכיוון שנהגים אינם מסוגלים לבחור את מערכת הבלימה המתחדשת ובגלל היעדר אזהרה כאשר הם לוחצים בחוזקה על דוושת ההאצה
מערכת ice | 
טסלה (צילום unsplash)
רגולטורים של בטיחות בסין הורו לטסלה להחזיר 1.1 מיליון כלי רכב מכיוון שנהגים עלולים לדרוך על דוושת הגז זמן רב מדי ולהגביר את הסיכון לתאונה. מִנהל המדינה להסדרת שוק מסר בהודעה כי הריקול כולל דגמים מיובאים מדגם S, X ו-3, וכן דגמי Y ו-3 מתוצרת סין.
הדגמים יוצרו בתאריכים ה-12 בינואר 2019 עד ה-24 באפריל 2023, אך לא היה ברור מההודעה אם התאריכים הללו חלים רק על כלי הרכב מתוצרת סין.
הריקול, שמתחיל ב-29 במאי, החל מכיוון שנהגים אינם מסוגלים לבחור את מערכת הבלימה המתחדשת ובגלל היעדר אזהרה כאשר הם לוחצים בחוזקה על דוושת ההאצה.
השילוב של בעיות אלו "עשוי להגביר את ההסתברות לדריכה בטעות על דוושת ההאצה לאורך זמן, מה שעלול להגביר את הסיכון להתנגשות ולהוות סכנה בטיחותית", נכתב.
בלימה רגנרטיבית דורשת אנרגייה שמונעת מעצירת הרכב ומשתמשת בה כדי להטעין את המצבר ברכבים היברידיים חשמליים וגז-חשמליים. כאשר המצבר פועל, כלי רכב אינם פועלים כמו שהם עושים בלעדיו. טסלה תשתמש בעדכון תוכנה מקוון כדי לתקן את הבעיה, אמר הרגולטור.
לא היה ברור אם הריקול יורחב לשווקים אחרים. המנהל הלאומי לבטיחות בדרכים של ארה"ב אומר שהוא מודע לריקול סין ומקבל מידע נוסף מטסלה. מטסלה לא נמסרה תגובה לתקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה