רכב

מהפכת ענק בתחבורה הציבורית: העיר הזו משתדרגת בענק

משרד התחבורה בשורת צעדים לשיפור התחבורה הציבורית בבקעת אונו שיאפשרו גישה מהירה ונוחה באמצעות תחבורה ציבורית לעשרות מוקדי תעסוקה ובילוי. השרה רגב: "ממשיכים לקדם את התחבורה הציבורית, תוך דגש על חיבוריות וקישוריות מיטביות, במטרה לעודד כמה שיותר נהגים להשאיר את הרכב בבית, רק כך נצא מהפקקים"
מערכת ice | 
נתיב תחבורה ציבורית (צילום דוברות נתיבי איילון ; לביא תצלומי אוויר)
מהיום (ראשון) יחולו שינויים בשני מסלולי קווים מרכזיים (קו 41 וקו 18) של חברת דן, שישפרו משמעותית את התחבורה הציבורית באזור בקעת אונו. קו 41 היוצא כיום ממסוף וולפסון ומסיים את מסלולו במסוף באור יהודה, יוארך כך שיעבור בקריית אונו ויגיע עד לתחנה המרכזית בפתח תקווה. הקו ייסע על נת"צ לוי אשכול בקריית אונו, ויאפשר חיבור מהיר לבית החולים בילינסון, הקניון הגדול בפתח תקווה, השוק והתחנה המרכזית. 
עם פתיחת הרכבת קלה בקרוב, יאפשר הקו הגעה מהירה לתחנת הרכבת הקלה בפתח תקווה. כמו כן, תדירותו של הקו תתוגבר כך שבשעות השיא, הקו יפעל בתדירות של 20 דקות. הארכת הקו לקריית אונו, תאפשר לתושבי העיר להגיע בקלות למוקדים שונים במטרופולין, בהם בית החולים שיבא תל השומר, הקריה האקדמית אונו, אצטדיון בלומפילד, כיכר השעון ביפו, בית חולים וולפסון ועוד. 
מסלול קו 18, הנוסע כיום בין בני ברק, גבעת שמואל, רמת גן, קריית אונו ואור יהודה, ישונה כך שייכנס לשכונת "בית בפארק" באור יהודה, ויחבר את השכונה החדשה למרכז העיר ולמוקדים שונים, בהם אזור התעסוקה ברמת גן וקניון איילון.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, ציינה: "הקו החדש יתחבר לתחנת הרכבת הקלה בפתח תקווה, שתתחיל לפעול בעזרת השם בקרוב, ויפעל בתדירות גבוהה. אנו ממשיכים לקדם את התחבורה הציבורית על כל מרכיביה, תוך דגש על חיבוריות וקישוריות מיטביות, במטרה לעודד כמה שיותר נהגים להשאיר את הרכב הפרטי בבית – כי רק כך נצא מהפקקים".
מנכ"ל חברת דן, אופיר קרני: "חברת דן, כמו תמיד, נכונה להתגייס לכל משימה למען שיפור רמת השרות והזמינות של התחבורה הציבורית. אנו מודים לשרת התחבורה מירי רגב על האמון הרב בחברה ואין לי ספק כי ציבור הנוסעים במרחב ייהנה משיפור נוסף ברמת השירות שחברת דן מספקת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה