רכב

בת 25, הורשעה בעבר בנהיגה בשכרות: זהות הנהגת הפוגעת נחשפה

זהותה של הנהגת הפוגעת בתאונה המחרידה בערבה שהביאה למות התינוק, נחשפה על ידי בית המשפט שמסר: "התאונה בערבה בה נהרג מעיין התינוק: אדם שנסע אחרי הנהגת, בת 25 מראשון לציון, התקשר לפני התאונה למשטרה ודיווח כי היא נוהגת בזיגזג ומסוכנת.  היא כבר הורשעה בעבר בנהיגה בשכרות ורשיונה נפסל ל-3 חודשים"
מערכת ice |  2
הלוויה של מעין
בסוף השבוע האחרון, מאות אנשים מרחבי הארץ הגיעו לבית העלמין בכפר עציון כדי ללוות בדרכו האחרון את מעין בן 8 חודשים שנהרג בתאונת הדרכים בנגב. התינוק נקבר ללא הוריו שנותרו בבית החולים שנפצעו קשה בתאונה המחרידה.
זהותה של הנהגת הפוגעת נחשפה על ידי בית המשפט שמסר: "התאונה בערבה בה נהרג מעיין התינוק: אדם שנסע אחרי הנהגת, בת 25 מראשון לציון, התקשר לפני התאונה למשטרה ודיווח כי היא נוהגת בזיגזג ומסוכנת.  היא כבר הורשעה בעבר בנהיגה בשכרות ורשיונה נפסל ל-3 חודשים". 
עורכי דינה הסביר: "היא לא זוכרת דבר מהתאונה ומבקשת להשתתף באבלה הכבד של המשפחה" ‏‎התאונה בערבה בה נהרג מעיין התינוק: מעצר הנהגת, יאנה בלום, הוארך עד יום שני. החשדות המיוחסים לה: המתה בקלות דעת, נהיגה בשכרות והשפעת סמים.  השופטת: "על פי החשד, המשיבה נהגה תחת השפעת סמים ואלכוהול, כאשר היא סוטה מנתיב הנסיעה" 
במהלך ההלוויה הקשה ספד  למעין, משה דומנוביץ' סבו: "קשה מאוד מאוד קשה. איך מספידים תינוק בן 8 חודשים? ואיך סבא שלו מספיד אותו? איך מקיימים לוויה בלי הורים?
מי מכיר דרכו של הקב"ה ובכל זאת אנו אנשי אמונה, גם אם יש דברים שאנו לא מבינים. לי זה מזכיר את מות שני בני אהרון נדב ואביהו. ואיך קיבל זאת אהרון: וידום אהרון. לעיתים השתיקה שמסמלת קבלה, היא כוח החיים"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא בערבה
    זה לא היה בערבה 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התאונה הייתה במשאבי שדה ברמת הנגב
    סגור
  • 1.
    שוב פעם
    חי 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלילה 3 חודש וזהו.
    סגור