רכב

מחשש לחייו, כך מתנייד פוטין ברחבי רוסיה

הרכבת המשוריינת הפרטית של פוטין ,בעלת חדרי עבודה וחדרי שינה ועמוסה בציוד טכנולוגי ותקשורתי מתקדם, משמשת את הנשיא הרוסי על מנת לגשת לאחוזותיו הפרטיות
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין (צילום ויקיפדיה)
מתוך חשש לביטחונו האישי, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, נע ברחבי רוסיה ברכבת משוריינת, כך דיווח אמש (שלישי) עיתון "הטלגרף" הבריטי. על פי הדיווח, פוטין סבור כי נסיעה ברכבת בטוחה יותר מטיסה במטוס, מכיוון שניתן לעקוב אחר המטוס ב"קלות רבה יותר" וליירט אותו באמצעים רבים.
עוד נמסר בדיווח, כי הרכבת, בעלת חדרי עבודה וחדרי שינה ועמוסה בציוד טכנולוגי ותקשורתי מתקדם, משמשת את הנשיא הרוסי על מנת לגשת לאחוזותיו הפרטיות. לרכבת מסלול מיוחד עם מסילות ייעודיות, תחנות ייעודיות המיועדות לה בלבד ואינן קשורות למערכת הרכבות האזרחית הרגילה ברוסיה.
תחנות פרטיות נמצאות בשלושת מעונותיו הגדולים: בעיר סוצ'י לחופי הים השחור, אחד בנובו-אוגריובו בפרוורי מוסקבה, והמעון האהוב ביותר על פוטין – בעיר ולדאי שממערב למוסקבה, באמצע הדרך לסנט-פטרסבורג.
מקורב לקרמלין מסר לאתר התחקירים רוסי  כי עלות הבנייה של הרכבת נאמדת ב-13.5 מיליון דולר, וכי "לאחר פרוץ המלחמה בחודש פברואר של השנה שעברה, החל להשתמש באופן פעיל ברכבת".
באופן רשמי, אין שום תיעוד של הרכבת שבקרמלין מנסים לשמור על קיומה בסוד, אולם קיימות כמה עדויות של עובדי רשות הרכבות הרוסית בעניינה. מבחינה חיצונית, היא צבועה בכחול ואפור, מה שאמור לשוות לה מראה של רכבת נוסעים אזרחית רגילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה