רכב

בשורה מרה לנהגים: הכביש הזה נסגר לתנועה משני הכיוונים

נזקי הסופה "ברברה" נותנים את אותותיהם ופוגעים גם בתנועת הנהגים בישראל. גשר צאלים (כביש 234) נסגר לתנועה הבוקר (רביעי) בשני הכיוונים בשל הצפה
מערכת ice | 
פקקים (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
אחרי בצורת גדולה שהגיעה לשיאה בחודש ינואר, שהיה אחד מהיבשים שידעה מדינת ישראל אי פעם, הסופה "ברברה" הגיעה אלינו כל הדרך מיוון השבוע והכתה בעצמה כאשר שלג ירד בפסגות הגבוהות, הרוחות העזות הביאו איתן לא מעט נזקים והגשם לא מפסיק לרדת.
בעקבות כך, נזקי הסופה נותנים את אותותיהם ופוגעים גם בתנועת הנהגים בישראל. בתוך כך, מועצה אזורית אשכול הוציאה הבוקר (רביעי) הודעה לפיה "גשר צאלים (כביש 234) נסגר לתנועה בשני הכיוונים בשל הצפה. סעו בזהירות בדרכים חלופיות". כידוע, בחודשי החורף הקרים הגשר בדרך כלל מוצף והנוסעים מתבקשים לנסוע מדרכים חלופיות.
בנוסף, מועצה אזורית מגילות הוציאה הודעה לפיה מקטע מכביש 90 נחסם הבוקר לתנועה. בהודעה שיצאה מטעם מועצה אזורית מגילות נכתב: "בוקר טוב, בשל זרימות כביש 90 סגור הבוקר לתנועה במקטע שבין נחל ערוגות מצפון לצומת מצדה בדרום. נוסיף ונעדכן, מועצה אזורית מגילות".
כזכור, זה ממש לא הפעם האחרונה שמצב הכבישים בישראל נפגע בעקבות הסופה "ברברה". בסוף השבוע האחרון, דווח על ידי ארגון "ידידים בדרכים" על סכנה ממשית בכביש המנהרות: "נהגים/ות שימו לב! בעקבות מזג אוויר ישנם מספר בורות מסוכנים על כביש המנהרות במיוחד אחרי המנהרה הארוכה עד צומת אל חאדר. לפי הבנתנו זה גרם כבר לעשרות פנצ'רים במכוניות. סעו בזהירות עם עיניים על הכביש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה