רכב

גולדקנופף במכתב לראש הממשלה: "עצרו את עבודת הרכב בשבת"

במכתב ששלח שר השיכון יצחק גולדקנופף לראש הממשלה נתניהו ושרת התחבורה רגב הוא דרש לעצור את עבודות הרכבת בשבת: "לא נוכל להשלים עם המשך המצב הזה"
מערכת ice | 
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש90)
יו"ר יהדות התורה ושר השיכון יצחק גולדקנופף דרש משרת התחבורה מירי רגב ומראש הממשלה בנימין נתניהו שיפעלו לעצירת עבודות הרכבת בשבת. "לא נוכל להשלים עם המשך מצב זה", כתב במכתב ששלח אמש (שבת) לשניים. מנגד גורמים במשרד התחבורה ענו לפרסומים וטענו כי לא יעצרו את עבודות הרכבת בשבת.
במכתב, שנשלח גם לשר האוצר סמוטריץ' ולשרים נוספים בממשלה, הביע גולדקנופף את מורת רוחו: "הובא לידיעתי כי מתקייימות עבודות בשבת על ידי רכבת ישראל, במסילות ת"א בין מחלף רוקח למחלף ההלכה, שאינן עונות להגדרה של פיקוח נפש".
גולדקנופף המשיך: "למיטב הבנתי, עבודות אלו הינם כתוצאה מההסכמים שנחתמו על ידי ממשלות קודמות. בהסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין מפלגות הליכוד ויהדות התורה סוכם כי עבודות אלו יופסקו", כתב - ודרש: "לא נוכל להשלים עם המשך מצב זה, ואני מבקש את התערבותך הדחופה בנידון לצורך ביטול ההסכמים הנ"ל".
כזכור טרם הקמת הממשלה דרשו החרדים מנתניהו להכניס להסכמים הקואליציוניים סעיף בו נכתב כי קו הרכבת התחתית יעבור גם דרך בני ברק, ולא רק בפאתי העיר כפי שתוכנן. לטענתם, השינוי ישפר את הנגישות של תושבי בני ברק לתחבורה ציבורית. האתגר המרכזי יהיה שהעבודות להקמת התחנה יחייבו להתנהל גם בשבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה