רכב

יד ראשונה מפושע: פרארי, קורבט ומזראטי למכירה במשטרה

המשטרה מחרימה רכבי יוקרה בשווי מיליוני שקלים מעבריינים וראשי ארגון פשע, ומציעה אותם למכירה במכרז: זו ההזדמנות שלכם להשיג פרארי, מרצדס, ב.מ.וו, קורבט ומזראטי במחיר נמוך מהמחירון
מערכת ice |  2
פרארי (צילום Istock)
רוצים לנהוג ברכב יוקרה במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק? משטרת ישראל מציעה למכירה רכבי יוקרה בשווי מיליוני שקלים שהוחרמו מעבריינים במבצעי אכיפה בשיתוף רשות המסים - מפרארי דרך שברולט קורבט ועד מזראטי וב.מ.וו.
"כלכליסט" פרסם כי לנוכח העלייה בהיקף האכיפה של משטרת ישראל ורשות המסים שממוקדת בפשיעה כלכלית, לאחרונה יותר ויותר רכבי יוקרה מוחרמים ומגיעים למכירה פומבית במגרשי המשטרה.

אם בעבר היו מוחרמים רכבים כמו מרצדס, ב.מ.וו ואאודי, בשנה האחרונה התרבו במגרשי המשטרה מכוניות כמו הפרארי של משה חוגג שטרם נמכרה, וכן שברולט קורבט סטינגריי מודל 2022 מדגם חדיש ששוויה מוערך בכ-700 אלף עד מיליון שקל ומחפשת קונה.
במגרשי המשטרה ניתן למצוא למכירה גם מספר מכוניות מזראטי, כגון מזראטי לבנטה מודל 2021 וגם לבנטה נוספת מודל 2019. שתיהן נלקחו מעבריינים לכאורה. לצד אלה ניתן למצוא גם מכוניות יוקרה גרמניות מיוחדות כמו ב.מ.וו 840 מודל 2020, שאף היא ממתינה לקונה.
רק בשנה שעברה פשטה המשטרה על ביתו של ראש ארגון פשע גדול וחילטו כמה מכוניות בשווי כולל של כמה עשרות מיליוני שקלים. המכוניות מוחרמות בטענה שנרכשו מכספים שהושגו באמצעות פשעים חמורים ו/או הלבנת הון. לפי ההערכות שווי כלי הרכב שחולטו בשנה שעברה מארגוני הפשיעה בישראל עומד על מעל ל-100 מיליון שקלים. כן מוחרמים קטנועים ואופנועים ששימשו לעבירות כמו ניסיון חיסול.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקד
    משה 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא בתים ללא תתקבל לליכוד אחד משתפת פועלה אם נוכלים אין לה מקום בליכוד אפילו אם תבואי בבקני לפרמייס
    סגור
  • 1.
    מפגרים לא לקנות
    שמיל 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור לקנות מכוניות כאלה מחר ידפקו לכם על הדלת חיילים של אותו פושע ואז אתם בבעיה המשטרה צריכה לתת הגנה למי שקונה ….
    סגור