רכב

בירת תעשיית הרכב האמריקאית בוחרת בחברה ישראלית

משרד התחבורה של מדינת מישיגן וחברת אלקטריאון, חותמות על הסכם שיתוף פעולה בן 5 שנים, לקראת הגדלת היקף פריסת כבישים חשמליים במדינה
מערכת ice | 
אורן עזר (צילום ניר סלקמן, pixabay)
חברת אלקטריאון הישראלית, ספקית טכנולוגיית הטעינה האלחוטית לרכבים חשמליים (EV), מדווחת היום (רביעי) על הסכם עם משרד התחבורה של מדינת מישיגן בארצות הברית MDOT, התקף ל- 5 שנים. הסכם זה הינו המשך טבעי לזכייה של החברה בפברואר האחרון, במכרז הכביש החשמלי הראשון בארה"ב באורך של 1.6 ק"מ. במסגרת ההסכם אלקטריאון ו-MDOT ,Michigan Department of Transportation, יפעלו במשותף לפתח ולהטמיע כבישי טעינה ציבוריים אלחוטיים עבור רכבים חשמליים בעת נסיעה מהירה, איטית או בזמן חנייה.

במסגרת  ההסכם, MDOT ואלקטריאון יעבדו יחד בשיתוף פעולה כדי לפתח שיטות עבודה מומלצות ליישום וניהול מערכת כבישים חשמליים (ERS, Electric Road System) ולהוספת  שותפים אסטרטגיים. תיעשה עבודה משותפת  לניתוח  היתרונות הקיימים בכבישים חשמליים הנוגעים להפחתת הלחץ של רשת החשמל, תוך התחשבות בעלויות הקשורות לחשמול בקנה מידה של ענף התחבורה כולו במדינה. המסקנות ישולבו באסטרטגיית החשמול של מדינת מישיגן לשנת 2045 זאת כחלק מההערכות של ארה"ב בנושא, ויהיו חלק ממינוף מימון ממלכתי ופדרלי. כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה ייחקרו מודלים עסקיים אפשריים במסגרתם כבישים חשמליים יוכלו לשמש  כאמצעי הכנסה למדינה וכאלטרנטיבה אטרקטיבית למפעילי ציי רכבים. כמו כן, תהיה התייחסות להפחתת זיהום האוויר במדינה, בייחוד בשכונות מוחלשות כלכלית, וסוכנויות תחבורה ציבורית יופעלו כדי להבטיח נגישות לתשתית הכבישים החשמליים האלחוטיים.
 
"הפוטנציאל לחשמל כבישים וערים הוא כמעט אינסופי, ובשיתוף פעולה עם MDOT אנו מעצבים מחדש את עתיד עולם התחבורה", אמר אורן עזר, מנכ"ל אלקטריאון "באמצעות שיתוף פעולה מתמשך בפרויקט שלנו בדטרויט, MDOT הוכיחה עצמה כמובילה חדשנית בתעשייה. אנו נרגשים להיכנס להסכם זה כדי ליצור מתווה להגדלת הטעינה האלחוטית עבור כל רכבי החשמל ברחבי מישיגן וארה"ב ומצפים ליישר קו עם DOTs (משרדי תחבורה) נוספים בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה