רכב

לראשונה בעולם: קורקינטים שיתופיים הושקו בישראל

לראשונה בעולם, Yango wind משיקה בישראל דגם חדש ומהפכני של קורקינטים שיתופיים. בשלב ראשוני, ישודרג צי הקורקינטים של החברה בתל אביב עם מאות קורקינטים חדשניים. אז איך זה עובד?
מערכת ice | 
קורקינט (צילום ווינד)
לראשונה בעולם, Yango wind משיקה היום (חמישה) בישראל דגם חדש ומהפכני של קורקינטים שיתופיים. בשלב ראשוני, ישודרג צי הקורקינטים של החברה בתל אביב עם מאות קורקינטים חדשניים. הדגם החדש עבר בהצלחה בדיקות פנימיות ומבחני איכות מחמירים ביותר, עם תקני בדיקה גבוהים בהרבה מהממוצע התעשייתי: הקורקינטים של Yango wind עומדים בתקינה בינלאומית וכן בעלי תקן ממכון התקנים הישראלי. כמו כן, הם עומדים בדרישות הבריאות, הבטיחות והסביבה של תקנות האיחוד האירופי. 
הדגם החדש של הקורקינטים כולל חידושים כגון: נורית איתות ייחודית, תאורה דו צדדית על גבי משטח הרגליים להבטחת נסיעה בטוחה בלילה, זווית סיבוב גדולה יותר לגמישות היגוי וביצוע פניות מדויקות וגולת הכותרת היא שמדובר בקורקינט השיתופי הראשון בעולם המצויד בבולם זעזועים אחורי. בנוסף, הדגם המחודש זכה בפרס העיצוב היוקרתי בתחרות העולמית הנחשבת IF – כקורקינט שיתופי פרמיום ספורט הראשון בעולם. 
יוחאי עבאדי, מנכ״ל Yango Wind ישראל: "בהמשך ישיר לצמיחת והרחבת פעילותYango Wind  בישראל, אנו גאים להציג בפעם הראשונה בעולם את הדגם המתקדם והבטיחותי ביותר מבין המתחרים בשוק הקורקינטים השיתופיים הבינלאומי. האתגרים התחבורתיים מחייבים אותנו להוביל ולהציע מגוון פתרונות חדשניים לציבור הישראלי, ו-Yango-Wind  מספקת אלטרנטיבה נגישה, מהירה ואמינה תוך שימת דגש על בטיחות הרוכבים".  
 
Wind הינה אפליקציית קורקינטים שיתופיים המובילה בישראל, הפועלת בישראל משנת 2018. השירות מציע פתרונות ״מייל אחרון״ באמצעות קורקינטים חשמליים, ללא תחנות עגינה. השירות מחויב לספק דרך התניידות בטיחותית, קלה, אמינה וידידותית לסביבה, על ידי שילוב רעיון מתקדם עם טכנולוגיית Internet of Things) IoT) ללא צורך במפתחות, מזומן או הפקדות. האפליקציה זמינה למשתמשי iOS ואנדרואיד. החברה נרכשה ע"י חברת Yango באוקטובר 2021 על מנת לספק לצרכנים הישראלים מענה לכלל שירותי התחבורה תחת "One-Stop-Shop".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה