רכב

טסלה עוצרת את הייצור: האם מסירות הרכבים ישתבשו?

טסלה מאריכה את השבתת העבודה במפעל הענק שלה בשנחאי, סין, עקב מחסור בעובדים על רקע הסגר במדינה בעקבות התפשטות נוספת של נגיף הקורונה
מערכת ice |  2
טסלה (צילום pixabay)
טסלה מאריכה את השבתת הייצור שלה בשנחאי סין, המפעל היצרני ביותר שלה, משום שיש לה בעיות באבטחת כוח העבודה שלה על רקע הסגרים ההדוקים ברחבי העיר כדי להגביל את התפשטות המחודשת של נגיף קורונה.
כפי שדווח מוקדם יותר השבוע, טסלה נאלצה לעצור את הייצור ויצרנית הרכב שתכננה להתחיל מחדש את הייצור ביום שישי, צריכה לעשות חשיבה מחודשת לאחר שהתוכניות הללו עוכבו כעת שוב. רויטרס טוענת שהיא השיגה תזכיר פנימי המאשר שההפעלה מחדש של הייצור מתעכבת.

בתזכיר נכתב: "טסלה ביטלה את התוכניות לחדש את הייצור במפעל שלה בשנחאי בימי שישי ושבת, כך הראתה הודעה פנימית שנראתה על ידי רויטרס, שמעכבה עוד יותר את הפתיחה מחדש של מרכז הייצור של מכוניות המודל 3 ודגם Y שלה".
הסגר בצד העיר בו ממוקם המפעל מתבטל מחר בבוקר, אך במקביל מתחילה הנעילה בצד השני של העיר. טסלה חשבה שהיא יכולה להפעיל מחדש את הייצור בשלב זה, אך כעת היא מאמינה שלא יהיו לה מספיק עובדים כדי להצליח להפעיל מחדש את הייצור מכיוון שחלקם יושפעו מהשלב השני של הנעילה.
טסלה עשויה להחמיץ ייצור של כ-2,000 כלי רכב ביום שהמפעל מושבת. זה מגיע במהלך הימים האחרונים של הרבעון, וטסלה צפויה לפרסם את מספרי המסירה והייצור שלה ברבעון הראשון של 2022 במהלך סוף השבוע. ברבעון האחרון הכריזה טסלה על ייצור ואספקות שיא של למעלה מ-305,000 כלי רכב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טסלה שמסלה
    שבי 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין גבולות לצריכה המטורפת אין גבולות לצניעות אין גבולות לצריכה החולנית אבל יש גבולות ומגבלות לכדור הארץ
    סגור
  • 1.
    שיא בייצור לפי בלומברג
    ש.א. 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסלה מסרה יותר מ300000 מכוניות ממפעליה ברחבי העום ברבע הראשון של השנה.הישג מדהים. בשק בשקט עובדים על פיתוח סוללה ל1000 מייל(1600 ק"מ)
    סגור