רכב
הפתעה בענף הרכב: הישראלים שייקחו את צ'רי לאירופה
פריסבי, שהפכה בתוך זמן קצר לאחת היבואניות המובילות בישראל, מקבלת לידיה משימה אירופית משמעותית במיוחד ומציבה את עצמה במעמד שלא נראה בענף הרכב המקומי
ענקית הרכב הסינית צ'רי מעניקה לראשונה לישראלים שליטה מלאה על אחד משווקיה באירופה: קבוצת פריסבי קיבלה רשמית את הזיכיון לייבוא, שיווק והפעלה הכוללת של המותג בשוק האוסטרי. החתימה התקיימה השבוע בסין, ובמסגרתה הוחלט כי פריסבי תקים באוסטריה חברה־בת שתבנה עבור צ'רי מערך שיווק, לוגיסטיקה ושירות, כולם במתכונת הדגם שפיתחה בשוק הישראלי.
המהלך מגיע על רקע שנת פריצה יוצאת דופן של צ'רי בישראל, שבה רשמה פריסבי יותר מ־25 אלף כלי רכב של המותג במשרד הרישוי. בכך הפכה צ'רי לשלישי בגודלו בארץ אחרי טויוטה ויונדאי, ולפני מותגים ותיקים כמו קיה, סקודה ומאזדה - הישג שמגיע שלוש שנים בלבד לאחר תחילת הפעילות המקומית.
בטקס חתימת ההסכם השתתפו אורן אלעזרא, מנכ"ל פעילות הרכב בפריסבי, וג'ף ג'אנג, סגן נשיא צ'רי אינטרנשיונל.
בישראל פועלת צ'רי באמצעות שני מותגים: צ'רי שמיובא בידי פריסבי, וג'אקו המיובא בידי כלמוביל שעתידה להשיק בקרוב גם את המותג אומודה. באוסטריה זה לא הניסיון הראשון של הסינים: חצי שנה בלבד חלפה מאז שהוענק לכלמוביל זיכיון ג'אקו במדינה, לאחר שמכרה השנה 17 אלף מכוניות, רובן מדגם יחיד, ג'אקו 7, שהפך לאחד הנמכרים בשוק המקומי.
עוד ב-
גם יבואנים ישראלים אחרים נהנים מפריצת הדרך של המותגים הסיניים: קבוצת יוניון מוטורס קיבלה זיכיון לייבא ולשווק את ג'ילי ביוון בעקבות הצלחת המותג בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



