רכב

אימה ברכבת ישראל: "שמענו בום גדול והבנו שזה פה"

דרמה ענקית התרחשה בתחנת הרכבת במודיעין, אחרי ששברי מיירט פגעו ישירות בתחנה וגרמו לנזק רב. עובדת רכבת ישראל, שהייתה במקום, שחזרה את רגעי האימה: "רק כשיצאנו הבנו שזה היה פה"
מערכת ice |  1
תחנת הרכבת במודיעין (צילום דוברות משטרת ישראל)
הרבה מאוד מאזרחי מדינת ישראל, במקומות לא שגרתיים ברחבי השפלה והמרכז, התעוררו לבוקר של אזעקות חריגות, אחרי שטיל קרקע קרקע שוגר על ידי החות'ים מתימן לעבר מדינת ישראל, ונחת בסופו של דבר שישי ק"מ בלבד מנמל התעופה בן גוריון, בשטח פתוח.
אלא שדרמה של ממש התרחשה דווקא ברכבת ישראל, בתחנת הרכבת בעיר מודיעין, זאת לאחר ששברי מיירט של טיל שנורה ככל הנראה אל עבר טיל הקרקע ששיגרו החות'ים, נפלו בתוך תחנת הרכבת העמוסה, בשעות הבוקר של יום ראשון, שהן בדרך כלל עמוסות מהרגיל, וגרמו לנזק למקום אחרי שזכוכיות רבות נשברו. לא היו נפגעים באירוע.
אחת מעובדות רכבת ישראל בתחנת הרכבת במודיעין, שעבדה במקום בזמן נפילת הרסיסים של המיירט, שוחחה עם "וואלה!" על רגעי האימה שחוו העובדים והנוסעים בתחנה הבוקר.
אותה עובדת שחזרה את רגעי הבהלה הגדולים וסיפרה כי: "היינו פה בשעה שזה קרה, רצנו למרחב המוגן ושמענו בום גדול". עוד סיפרה אותה עוברת כי "רק כשיצאנו הבנו שזה היה פה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יד לפה
    אני 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגיז שכותבים בחופשיות כזו ונותנים מראה מקום ועוד של מקומות חשובים. חוסר אחריות מרגיז
    סגור