רכב

עיכובים ושיבושים ברכבת ישראל: אירוע מחריד בתחנת הרצליה

אסון ברכבת ישראל: אדם אשר נכנס למסילה בניגוד להנחיות בתחנת הרכבת בהרצליה נפגע מרכבת חולפת.  בשל האירוע חלים עיכובים ושינויים בתנועת הרכבות באזור המרכז והשרון (קו החוף)
מערכת ice | 
סגירת קווים-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
אסון ברכבת ישראל: אדם אשר נכנס היום (רביעי) בשעות הצהריים למסילה בניגוד להנחיות בתחנת הרכבת בהרצליה, נפגע מרכבת שנסעה על המסילה במקום. בעקבות כך, חלים שיבושים ועיכובים רבים בכל תנועת הרכבות באזור המרכז והשרון.
בהודעה הרשמית של רכבת ישראל בנוגע לאירוע הקשה נכתב: "אדם אשר נכנס בניגוד להנחיות לשטח המסילה בתחנת הרצליה נפגע מרכבת חולפת. צוותי חירום והצלה נמצאים במקום. בשל האירוע חלים עיכובים ושינויים בתנועת הרכבות באזור המרכז והשרון (קו החוף)".
כזכור, השבוע אירעו מספר מקרים דומים, כאשר אתמול בשעות הערב רכבת ישראל הודיעה על אירוע דומה, כאשר על פי ההודעה שהוציאה - אדם נכנס לשטח המסילה בחדרה מערב ולמרבה הצער, נפגע מרכבת חולפת. צוותי רפואה וצוותים של משטרת ישראל הוזנקו למקום בעקבות האירוע ולפי שעה, לא ידועות הנסיבות למקרה או מצבו של האדם שנפגע מהרכבת.
לפני יומיים, דיווחנו על מקרה דומה שקרה בתחנת הרכבת בעתלית, כאשר גם בו אדם נפגע מרכבת חולפת, לאחר שנכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות. כמו במקרה זה, גם אתמול המקרה גרם לשיבושים ועיכובים בתנועת הרכבות ובלוחות הזמנים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה