רכב

רכב חשמלי נשרף במהלך נסיעה בלב תל אביב: הנוסעים נפצעו קשה

רכב חשמלי עלה באש בזמן נסיעה באחד הכבישים המרכזיים בתל אביב, ובעקבות כך שני הנוסעים, אמא בת 40 ובנה בן ה-10, פצעו בצורה קשה ופונו על ידי מגן דוד אדום לבית החולים כשהם סובלים מכוויות קשות וחבלות בגופם
מערכת ice |  5
שריפת הרכב החשמלי (צילום דוברות מגן דוד אדום)
דרמה ענקית התרחשה היום (שני) בשעות הצהריים בלב העיר תל אביב, זאת לאחר שרכב חשמלי עלה באש בזמן נסיעה באחד הכבישים המרכזיים בתל אביב, ובעקבות כך שני הנוסעים בו נפצעו בצורה קשה ופונו על ידי מגן דוד אדום לבית החולים כשהם סובלים מכוויות קשות וחבלות בגופם.
במד"א הוציאו עדכון לאירוע בתל אביב, בה חשפו את הפרטים הקשים על אותו מקרה. על פי מגן דוד אדום, חובשים ופראמדיקים של מד"א  הגיעו לזירת האירוע הקשה בתל אביב שם הם מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים איכילוב איכילוב בעיר, 2 פצועים במצב קשה, עם כוויות בגופם בהם: אישה כבת 40 שנהגה ברכב שעלה באש והבן שלה כבן 10.
פראמדיק מד"א גיא גולדשמיט וחובשי רפואת חירום במד"א איתן גברא וברכאל נוני סיפרו: "הגענו למקום וראינו עשן יוצא מהקלנועית ובסמוך אליו אישה וילד כשהם בהכרה וסובלים מכוויות נרחבות בגופם. מיד הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבם קשה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הישראלים מביאים סמרטוטים
    חי 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הישראלים מביאים רק סמרטוטים באלף דולר ומוכרים בשלושים וחמש אלף שקל. זה התוצאות
    סגור
  • 3.
    כתב הזוי תדייק בסוג הרכב (ל"ת)
    אאבב 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    כותרות מתחת לכל ביקורת...זה לא רציני... (ל"ת)
    פ 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 1.
    רכב חשמלי
    רימון 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אתם יכולים וצריכים לציין בתחילת הכתבה שהרכב החשמלי הוא קולנועית ולא להלחיץ את כל בעלי המכוניות החשמליות ורק בסוף הכתבה מציינים שזאת הייתה קולנועית, האם אתם כל כך נהנים להלחיץ אנשים בתקופה כזאת ?
    סגור
  • במה שונה קלנואית מרכב חשמלי אחר?
    אלכס 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשמלי זה חשמלי. יש עכשיו גל של רכבים חשמליים וביניים טסלה שנדלקים תוך שניה וכמעט אי אפשר לכבות אותן. אפילו במד"א הוציאו סרטון על זה.
    סגור