רכב

נתיבי איילון נחסמו לתנועה: משטרת ישראל יצאה בצעד דרמטי

מפגינים חסמו את נתיבי איילון דרום במחאה על כך שעסקת החטופים תקועה. השוטרים שהגיעו למקום הצליחו לפנות אותם תוך דקות ובנוסף רשמו 14 דו"חות תנועה בגין הפרעה לתנועה ועשיית מעשה שלא כדין
מערכת ice | 
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
על רקע השיחות סביב עסקת חטופים אפשרית שנכון לשלב זה נפלו, משפחות החטופים ממשיכות להפגין בניסיון להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות בממשלה להגיע להסכם על עסקת חטופים, זאת על רקע המבצע הממוקד אליו יצא צה"ל ברפיח. בתוך כך, הבוקר (רביעי) בסמוך לשעה 8:00, חסמו עשרות מפגינים, על פי המשטרה "מפרי סדר", את התנועה בכביש 20 (נתיבי איילון) לכיוון דרום בין מחלף רוקח למחלף ההלכה. 
כוחות המשטרה הרבים שהגיעו למקום פינו את המפגינים מהכביש תוך מספר דקות בודדות והכביש נפתח לתנועת מכוניות. במהלך הפינוי רשמו שוטרי משטרת ישראל 14 דו"חות תנועה בגין הפרעה לתנועה ועשיית מעשה שלא כדין. 
 
ממשטרת ישראל נמסר בנוגע לפינוי ההפגנה והדוחות שחולקו למפגינים למען עסקת חטופים כי "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה