רכב

ה-WAZE שיגע את הנהגים: זה הכביש בו נוצר פקק הזוי

מי ששמע הבוקר בקול ה-WAZE, נסע דרך יישובי עמק חפר והשרון והנסיעה שלו התארכה פלאים. אבל מסתבר שמי שלא הקשיב לאפליקציה והמשיך בנסיעתו בכביש החוף, לא רק שלא נתקע בפקקים, אלא אפילו חסך זמן יקר, שהתקלה לא ברורה וייתכן שמדובר בדיווח שווא או בשיבושי GPS כמו בצפון
מערכת ice | 
אפליקציית waze (צילום shutterstock)
תקלה מוזרה מאוד ב-WAZE גרמה לנהגים רבים והנוסעים עמם להתקע בפקקים, לאחר שאלו שנסעו לכיוון לדרום באזור השרון קיבלו התראה באפליקציה כי הכבישים עמוסים ולכן מומלץ להם לשנות את הנתיב לכביש 4.
מי ששמע בקול ה-WAZE, נסע דרך יישובי עמק חפר והשרון והנסיעה שלו התארכה פלאים. אבל מסתבר שמי שלא הקשיב לאפליקציה והמשיך בנסיעתו בכביש החוף, לא רק שלא נתקע בפקקים, אלא אפילו חסך זמן יקר, שהתקלה לא ברורה וייתכן שמדובר בדיווח שווא.

בני כבודי, עורך התנועה הראשי של גלגלצ, כתב בטוויטר שלו שלו על פקקים בכביישים נוספים: "הווייז הראה חסימות במספר כבישים שלא היו בפועל, גם לא בלילה. כתוצאה מכך, פקקים נוצרו בכבישים המקבילים. הדבר עלה בקבוצות נהגים, והגעתי למסקנה שיש תקלה רצינית", הסביר למאקו.
יש לציין כי מטעם המשטרה לא יצאו שום הנחיות על כבישים חסומים, ועל פי מאקו עדיין לא ברור מה מקור התקלה באפליקציית הנהיגה הפופולרית בישראל, אבל מאוד ייתכן ששיבושי ה-GPS שהיו בתחילה נחלתם של תושבי הצפון בשל המלחמה, הדרימה מעט. מווייז טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה