רכב

גוש עציון משתחררת מהפקקים? נחשף המיזם שיקל על ציבור הנהגים

הקלה בעומס כביש המנהרות? מועצת גוש עציון יוצאת במיזם חדש לניטור וטיפול בעומסים המצטברים במעברים. ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל: "לוקחים אחריות על התנועה במעברים ומתחילים להתניעה שינוי"

דוד זולדן | 
כביש 6 (צילום פלאש 90/ ענת חרמוני, unsplash)
סוף לפקקים מדרום לכביש המנהרות? תושבי גוש עציון סובלים מזה זמן רב מעומסי תנועה במעברים, הפקקים במקום פוגעים באורח החיים ומהווים סכנה ביטחונית. במועצת גוש עציון יוצאים כעת במיזם חדש למיפוי הבעיות במעברים על ידי "דיווחון מעברים גוש עציון", ממשק וואטספ נגיש המועבר ישירות לטיפול המועצה דרך דיווחי התושבים. 
תושבי הגוש הנתקלים בפקקי תנועה יכולים לדווח בצורה פשוטה על מיקום העומס, סיבת העומס, זמן ההמתנה ואף לצרף תמונה. כאשר המטרה היא כפולה: טיפול מידי בבעיה וכן יצירת גרף למיפוי הבעיות העיקריות במעברים.
 
ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל: "אני הצבתי דגל כי האחריות של המועצה בראשותי היא על כלל המרחב שלה. גם בדברים אשר האחריות שלהם היא על גופים אחרים, האחריות הכוללת היא עלינו. בעזרת שיתוף פעולה עם התושבים נוכל להצביע על הבעיות ולהציע דרכים לפתרון. בכוונתי להפשיל שרוולים ולהיכנס לעומק הבעיה האקוטית הזו, שהיא קריטית לביטחון ולחוסן של התושבים ולשיפור אורח החיים בגוש עציון"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה